וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "צעד גדול לעבר הפלייאוף העליון". קורצקי: "בעיה חמורה"

20.2.2016 / 17:32

מאמן הפועל רעננה מרוצה, אך מזהיר: "יש עוד שני משחקים, יש לי שיערות לבנות מהפחדים". מאמן נתניה לאחר ההפסד: "לא אהבתי את המשחק שלנו. מקווה שייתנו לי לבנות את הקבוצה בעונה הבאה"

one

הפועל רעננה עשתה היום (שבת) צעד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון, כשהתבססה במקום הרביעי עם ניצחון 0:1 על נועלת הטבלה מכבי נתניה, לה היה זה הפסד ליגה שמיני ברציפות. אוואנס קאנגווה הכריע בדקה ה-24 והותיר את מנחם קורצקי ללא נקודות מאז מונה למאמן נתניה, שלא ניצחה כבר 21 משחקים בכל המסגרות.

שחקני הפועל רעננה חוגגים בסיום/מגד גוזני

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה: "עשינו צעד גדול לקראת הפלייאוף העליון ולרגע היסטורי עבור המועדון. יש לנו עוד שני משחקים, אבל אין ספק שזה ניצחון חשוב מאוד. עשינו אותו קשה קצת. מגיע לשחקנים. אנחנו מסתובבים באזורים האלה בטבלה כל העונה. השחקנים מוכיחים אופי ובגרות כל העונה ואני גאה להיות המאמן שלהם. אנחנו מכירים את המשחקים האלה בהם אתה מחטיא ובסוף בורחות לך הנקודות. יש לי שיערות לבנות מהפחדים".

על דיאן ראדוניץ': "ההחלטה לא לפתוח עם ראדוניץ' הייתה מקצועית נטו. הוא עבר לא מעט טלטלות ופציעות, וחסר לו כושר משחק. בכל מקרה, אין שחקן כזה או אחר שהביא אותנו לאן שהגענו אלא הדרך של המועדון.

על שניר שוקר: "אני שמח מאוד ששניר חזר לשחק היום. הוא עבר טראומה ממש לא פשוטה והמשפחה שלנו חמה ותומכת. הרימו אותו היום על הכתפיים וזה הסוד של הפועל רעננה".

שחקני הפועל רעננה חוגגים. מגד גוזני
חגגו עבור שניר שוקר. שחקני רעננה/מגד גוזני

מנחם קורצקי, מאמן מכבי נתניה: "אנחנו צריכים לשחק 90 דקות, לא רק אחרי שאנחנו מקבלים שער או מחצית אחת. אנחנו לא מצליחים לייצר נקודות וזו בעיה חמורה. היום לא נראינו טוב, לא אהבתי את המשחק שלנו, חזרנו אחורה בסגנון המשחק שלנו וזה לא נראה טוב".

על הקהל: "נשארו עוד תשעה משחקים ואנחנו נצטרך לתת הכול כדי לרצות את הקהל שיחזור להאמין בנו שוב. לצערי כרגע זה לא קורה ואני יכול להבין את הצד של הקהל. אני יכול להגיד להם שדורון אוסידון הוא לא הבעיה של מכבי נתניה. הוא האיש שנלחם כדי שהקבוצה תעמוד על הרגליים. אנחנו מקבלים את כל התנאים".

על השוער דין גל: "הוא קיבל קרדיט והוכיח את עצמו, אבל אנחנו לא צריכים שהשוער שלנו יציל לנו מצבים כאלה, אנחנו צריכים להיות שקולים יותר בהגנה. גם השער שקיבלנו היה קל מדי וחבל. ברור שהמצב בו אנחנו נמצאים לא מוסיף ביטחון לשחקנים, המצב לא קל, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה".

על העזיבה של חמזה בארי וארון שוינפלד: "נתניה קיבלה הרבה כסף על שוינפלד לפני שהוא הופך להיות שחקן חופשי בסוף העונה, מה שעוזר לקבוצה לסיים את העונה בלי גרעון. שאלו את דעתי בעניין וכמובן שלא רציתי לוותר על שניהם, אבל אלו סכומים שכרגע מכבי נתניה לא יכולה לסרב להם. לצערי גם חמזה נאלץ לעזוב, אבל אנחנו צריכים להתרומם מהמצב שלנו כקבוצה, בלי קשר לשחקן כזה או אחר. אני יכול להבין את הכעס של הקהל אבל ההנהלה לקחה החלטה מוצדקת. אני לא בורח מאחריות. המצב לא קל גם לי אבל אין מה לעשות ונצטרך להיות חזקים כי מכבי נתניה זה מועדון יותר מדי גדול. אני מאוד מעוניין להישאר פה גם בעונה הבאה ושייתנו לי לבנות את הקבוצה כמו שאני רוצה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully