וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוריס קליימן צריך לפתוח נגד קרואטיה, הוא השוער הטוב בארץ"

20.2.2016 / 10:17

בבית"ר ירושלים משוכנעים כי שוער הקבוצה צריך לקבל את ההזדמנות במשחק הידידות הקרוב של נבחרת ישראל: "צריך להיות השוער הראשון גם בשנים הבאות". רוקאביציה אמור לשחק מול הפועל עכו

one

בית"ר ירושלים תצפין מחר (ראשון, 20:10, ספורט 1) לעכו למפגש מול קבוצתו של ירון הוכנבוים. בקבוצה מגיעים עם הרבה ביטחון לאחר הניצחון 0:3 על מכבי חיפה אך גם זוכרים היטב את המפגש עם עכו בסיבוב הקודם בטדי, כאשר הקבוצה ניצחה רק בדקה ה-93 משער של אלעד גבאי. ניקיטה רוקאביציה הבהיר כי הוא מרגיש טוב עם הקרסול ובכוונתו לשחק. אם באימון המסכם הוא שוב ירגיש כאבים, ייתכן כי יחל את המשחק על הספסל. אם האוסטרלי יפתח, לידור כהן או דובב גבאי צפויים להחליף את איתי שכטר המוצהב. אם גבאי יפתח, רוקאביציה ימשיך בתפקידו בכנף שמאל.

המאמן הזהיר את שחקניו לקראת המשחק: "עכו לא פראיירים. הם בתקופה טובה, הם התחזקו בינואר והם באים להילחם עם כל מה שיש להם. אין לי בעיה שלא הולך אבל לא אקבל שלא נשחק באותו קצב ומחוייבות כמו נגד מכבי חיפה. חייבים להיות יציבים שבוע אחרי שבוע".

בבית"ר ירושלים התייחסו לזימונים הצפויים לנבחרת ישראל לקראת המשחק נגד קרואטיה ואמרו כי השוער בוריס קליימן חייב לפתוח בהרכב: "עם כל הכבוד לדודו גורש, בוריס הטוב ביותר בארץ העונה והוא גם העתיד של הנבחרת. הוא חייב לפתוח נגד קרואטיה ולקבל הזדמנות להיות השוער הראשון בשנים הבאות". אגב, לקבוצה יש עד ה-15 ביוני להודיע לקליימן אם היא מאריכה את חוזהו בשנתיים נוספות, מה שכמובן אמור להתבצע.

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
העתיד של הנבחרת? קליימן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully