וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ברק אברמוב במשא ומתן מתקדם לרכישת הקבוצה

19.2.2016 / 16:36

איש העסקים שבעבר תמך במועדון צפוי לרכוש אותו מידיו של משה דמאיו, כאשר הצדדים קרובים לסיכום. אברמוב, שנכח לאחרונה במשחקי הקבוצה, ינהל את המועדון לבדו. דמאיו צפוי לעזוב במקרה שהעסקה תושלם

one

בווידאו: 0:2 לבני סכנין על בני יהודה

האם אנחנו בדרך לשינוי ניהולי בבני יהודה? איש העסקים, ברק אברמוב, שתמך בעבר בקבוצה, קרוב להפוך לבעלים החדש של הקבוצה ולרכוש את המועדון מידיו של משה דמאיו. השניים מנהלים משא ומתן מתקדם שיאפשר את הפיכתו של אברמוב לבעלים החדש של המועדון כאשר הוא יעמוד בראש המועדון ואמור להזרים כספים שיאפשרו לשדרג את בני יהודה.

אברמוב נכח לאחרונה במספר משחקים של הקבוצה ונכנס עם דמאיו למשא ומתן, ובקבוצה מעריכים כי הנושא צפוי להיסגר בקרוב. למרות זאת, במועדון לא ממהרים לצאת בהכרזות כתוצאה ממגעים שהתנהלו בעבר עם משקיעים אחרים, ומעדיפים להמתין לסגירת הקצוות. במקרה שאברמוב יהפוך לבעלים, דמאיו יעזוב את המועדון אחרי שנים שבהן ניהל אותו לבדו.

בעלי בני יהודה, משה דמאיו. ניב אהרונסון
בדרך החוצה. דמאיו/ניב אהרונסון

כזכור, בשנת 2012 אברמוב אמור היה להיות שותפו של דמאיו, אבל עזב את המועדון מסיבות אישיות, כל זאת שנה לאחר שהעביר מיליון וחצי שקל. אברמוב שספג קללות מאוהדי הקבוצה נעלב מכך והודיע כי הוא עוזב.

לקראת המשחק הקרוב ביום שני נגד הפועל באר שבע, נראה שיוסי מזרחי לא ישנה את שיטת המשחק, אם כי עדיין מוקדם לדעת מי השחקנים שישחקו. השבוע שיחקה הקבוצה מול קבוצת הנוער, כאשר אסי בלדוט תפקד כבלם. איציק עזוז המוצהב ייעדר מהמשחק, כמו גם סארי פלאח שעדיין שוהה באיטליה ועובר טיפולים לקראת שובו לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully