וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גולן פולק זכה במדליית כסף בגרנד פרי דיסלדורף

19.2.2016 / 16:15

מדליסט הארד מאליפות העולם הפסיד בגמר לאן הקוריאני, אבל השיג בתחרות ארבעה ניצחונות, כולל על הרוסי פולאייב, סגן אלוף העולם בשנתיים האחרונות, והיפני טקאיצ'י. קמילה מינקאווה סיימה שביעית. גילי כהן הפסידה בסיבוב הראשון

תחרות הגרנד פרי בדיסלדורף נפתחה ברגל ימין עבור גולן פולק (66 ק"ג) שזכה במדליית הכסף. מדליסט הארד מאליפות העולם אמנם הפסיד בגמר, אבל יכול בהחלט להיות מרוצה מהדרך שעשה היום אחרי שרשם ארבעה ניצחונות, חלקם יוקרתיים במיוחד.

פולק החל את התחרות בסיבוב השני וגבר על פרננדו גונזאלס מארגנטינה באיפון מהיר. לאחר מכן התייצב מולו בקה שבדאטואשווילי, ו-ווזארי מולו הספיק לפולק כדי לעלות לרבע הגמר.

בשלב הבא ציפה לישראלי קרב קשה מול הרוסי מיכאיל פולייאב, סגן אלוף העולם בשנתיים האחרונות. השניים לא הצליחו להשיג ניקוד, אבל בעוד פולק נענש פעם אחת, יריבו נענש פעמיים ועל כן הישראלי העפיל לחצי הגמר, שם חיכה לו קנגו טקאיצ'י מיפן, שסיים את תחרות המאסטרס בשנה שעברה עם מדליית ארד. פולק גילה עליונות בקרב, השיג תחילה ווזארי ולאחר מכן יוקו והשלים ניצחון יוקרתי נוסף.

בגמר חיכה לפולק הקוריאני באול אן, אלוף העולם המכהן, שמדורג שני בעולם. פולק ניסה לתת פייט, אבל ווזארי של הקוריאני בדקה הראשונה של הקרב עשה את כל ההבדל בין השניים, ופולק סיים עם טעם מעט חמוץ אחרי הפסד בגמר.

גולן פולק ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
הופעה טובה בגרמניה. גולן פולק/GettyImages

ברוך שמאילוב, שמתחרה באותו משקל וחזר לאחרונה מפציעה, נעצר בשמינית הגמר. שמאילוב ניצח בסיבוב הראשון יריב מוייטנאם (באיפון), לאחר מכן הוא הכניע גם יריב טורקי (בווזארי), אבל הפסיד בסיבוב הבא לאן שהשיג ווזארי ולאחר מכן איפון.

אצל הנשים, קמילה מינקאווה (57 ק"ג) סיימה את התחרות במקום השביעי. היא השיגה ניצחונות על יריבות משוויץ וגרמניה, אבל לאחר מכן היא נכנעה לקוריאנית יאן-דל קים בווזארי. משם היא המשיכה לבית הניחומים והפסידה שוב, הפעם לברזילאית רפאלה סילבה שהשיגה שני ווזארי בדרך לניצחון.

גילי כהן (52 ק"ג) נעצרה בסיבוב הראשון אחרי הפסד למונגולית בודמה מונחבטאר שהשיגה יוקו. שירה ראשוני (48 ק"ג) ניצחה בסיבוב הראשון יריבה רומניה, אבל הפסידה לאחר מכן לקובנית דיאריס מסטר אלברס. אמילי רוסאנו נוצחה בפתיחה על ידי מיליצ'ה ניקוליץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • גולן פולק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully