וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת בקרב אוהדי מכבי תל אביב: האם השביתה לגיטימית גם בגמר?

18.2.2016 / 12:08

אחרי שהפסידה למכבי אשדוד פעמיים העונה, מכבי תל אביב רוצה ניצחון בגמר גביע המדינה (21:00, ספורט 5). האוהדים חלוקים, סמית' בסגל למרות הפציעה, אמבקווה: "הזדמנות לנקום"

מערכת וואלה!

דריכות במכבי תל אביב לקראת גמר גביע המדינה הערב ביד אליהו נגד מכבי אשדוד (21:00, ספורט 5). הצהובים חווים את אחת העונות הגרועות בתולדות המועדון ולשחקנים הובהר עד כמה חשוב עבור להשיג את הגביע. דווין סמית', שיצטרך לעבור בקרוב ניתוח שישבית אותו לכמה חודשים, יעמוד לרשותו של המאמן ז'אן טבק. בריאן רנדל שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ולא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, לא ישחק. דרגאן בנדר ודגן יבזורי לא נרשמו למשחק .

טרבור אמבקווה אמר לקראת משחק הגמר: "זה משחק גדול עבורנו. נתמודד מול קבוצה שלא הצלחנו לנצח העונה ואני חושב שזו הזדמנות טובה עבורנו להשיג נקמה. מול נס ציונה שיחקנו את במחצית השנייה נכון מבחינה הגנתית וזה דבר שנצטרך להראות גם הערב. צפינו בטעויות שעשינו מול אשדוד בעבר, זו קבוצה התקפית טובה וצריך לעזור אותם".

שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. קובי אליהו
כמה דקות משחק הוא יקבל? סמית'/קובי אליהו

מחאת האוהדים נגד עליית מחירי המנוי ממשיכה ונראה שגם הערב לא יהיה עידוד בחלק מהמשחק. האוהדים שלחו מכתב להנהלת הקבוצה, בו נכתב: "אנחנו דורשים לא להעלות את מחירי המנוי. אנחנו מבקשים שיתייחסו אלינו כאוהדים ולא כלקוח הקונה מוצר הצפוי לגדול בעונה הבאה ולכן עליו לשלם יותר... עיקר דרישתנו היא להקפיא את מחירי המנוי בשנים הקרובות. את צורת ההקפאה כמו גם ממשקי העבודה עם הארגונים והיחס כלפי האוהדים, אנו מעוניינים לסכם בפגישה עם בעלי הקבוצה".

יש לציין כי המחאה ודרכי הפעולה מעוררות מחלוקת בתוך אוהדי מכבי. אחד מנציגי האוהדים הוותיקים אמר היום: "אנחנו חושבים שיצאנו מפרופורציה בקשר למחאה. אין לנו בעיה עם זה שנגיד שלא צריך להעלות מחיר אבל לא בדרך הזו. אנחנו אוהדים והתפקיד שלנו לעודד ולא לקבוע להנהלה איך לנהל. מעצבן אותנו שחלק גדול מהמוחים הם אלו שתמיד מיהרו לקבל הטבות מההנהלה. לפני שנתיים, כשהייתה עונה מצוינת, לא באנו ואמרנו בואו נשלם עוד כסף על המנוי. אפשר ומותר להעביר ביקורת אבל יש גם דרך. אף אחד לא עומד עם אקדח ומכריח אותנו לקנות מנוי. מי שלא מעונין - לא חייב".

גמר הגביע, אליו יגיע גם רובי ריבלין נשיא המדינה, ייערך תחת אבטחה קפדנית. מהמשטרה הודיעו היום כי עשרות שוטרים, סדרנים ומאבטחים יפעלו בשמירה על הסדר ובאבטחת האירוע. בשל הגעת אוהדים רבים להיכל צפויים עומסי תנועה ברחובות לה גרדייה, יגאל אלון והרחובות הסמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully