וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התערבות שרת הספורט: אנדי מורז קיבלה דרכון לשלוש שנים

18.2.2016 / 10:50

השחיינית האולימפית חששה כי לא תוכל להצטרף לנבחרת למחנה אימונים באריזונה, אבל פנייתה של רגב לשר הפנים, אריה דרעי, פתרה את התסבוכת הבירוקרטית. קאופמן: "מרוצים שהנושא נפתר"

אנדי מורז, שחיינית ישראלית. קובי אליהו
קיבלה את הדרכון. מורז/קובי אליהו

השחיינית האולימפית, אנדי מורז, יכולה לנשום לרווחה אחרי שבעקבות התערבותה של שרת התרבות והספורט, מירי רגב, היא קיבלה דרכון לשלוש שנים ותוכל להמריא לארצות הברית למחנה אימון באריזונה בסוף השבוע הבא. כזכור, הנושא עמד לפתחו של שר הפנים, אריה דרעי, אבל באיגוד השחייה עקבו מקרוב אחרי ההתפתחויות והבחינו כי הנושא מעוכב והיה קיים חשש כי מסיבות בירוקרטיות מורז תיאלץ להישאר בארץ.

בדיוק לפני שבוע ביקרה רגב את הספורטאים האולימפיים, וכאשר היא נפגשה עם נבחרת השחייה וליאוניד קאופמן, הציף בפניה המאמן הלאומי את הבעיה של מורז. רגב הורתה לאנשי משרדה לטפל בעניין בדחיפות, ואף גערה בהם על כך שהיא אינה מודעת לנושא. בסופו של דבר המאמצים נשאו פרי שכן מורז קיבלה בימים האחרונים את הדרכון שיאפשר לה להצטרף עם יתר חבריה לנבחרת למחנה האימון.

כזכור, לפני כשנה מורז קיבלה את דרכונה שהיה תקף לשנה אחת בלבד, כאשר על פי החוק, בלי קשר לספורט, ניתן לחדש את הדרכון לעולה חדש רק אם באותה שנה בעל הדרכון שהה בארץ 75 אחוז מהזמן. מכיוון שמורז שהתה לא מעט בחו"ל במסגרת מחנות אימון ותחרויות, היא לא עמדה בקריטריון הזה, מה שמנע ממנה לזכות בחידוש הדרכון. קאופמן אמר היום: "אנחנו מרוצים, ונראה לי שהשרה לקחה את הנושא תחת הפיקוח שלה ומטפלת בכל כראוי".

לצד מורז, גם יעקב טומרקין, יהונתן קופלב, עידו הבר, עמית עברי וקרן זיבנר יקיימו את המחנה שיימשך עד ה-19 באפריל ויתקיים בתנאי גובה בניסיון להעלות את היכולת האירובית של השחיינים.

מאמן השחייה, לאוניד קאופמן. ברני ארדוב
סגל מלא במחנה האימונים. קאופמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully