וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש: "אני צריך להיות בנבחרת ישראל, חד משמעית"

18.2.2016 / 10:35

הפועל באר שבע ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה בשני, השוער: "השאיפה - להיות פה גם בעונה הבאה". בכר: "רוצים להמשיך לשבור שיאים, אנו תמיד שואפים לשחק טוב יותר. מאמין שהובאן ואוגו יישארו"

קובי אליהו
שוער הפועל באר שבע, דודו גורש, עם המאמן ברק בכר. קובי אליהו
נשארים עם הרגליים על הקרקע. גורש ובכר/קובי אליהו

הפועל באר שבעה קבעה שיא מועדון במחזור האחרון - ניצחון ליגה שישי ברציפות. ביום שני תפגוש הקבוצה את בני יהודה במטרה להגדיל את הרצף לשבעה ניצחונות (11 בכל המסגרות) ולהמשיך לשמור על פער מבטיח ממכבי תל אביב בפסגה. המאמן ברק בכר מדבר בשעה זו במסיבת עיתונאים על ההצלחה של קבוצתו ומתייחס גם ליריבות מול הצהובים.

"המאבק מול מכבי תל אביב מעניין ומותח", אמר בכר. "אנחנו רוצים להמשיך לשבור שיאים, להמשיך בעונה הטובה הזו שאנחנו עושים. לכולם ברור שיש מטרה אחת - לזכות באליפות - ובזה כולנו מתמקדים. אנחנו תמיד שואפים לשחק טוב יותר. אולי במשחקים האחרונים היינו קצת פחות טובים, אבל אף אחד לא ציפה שנשחק בצורה מושלמת לאורך העונה כולה. בני יהודה הקשתה עלינו מאוד במשחק הקודם, מדובר בקבוצה שהתייצבה בתקופה האחרונה. היא חזקה הגנתית ומסוכנת בחלק ההתקפי".

בכר הוסיף: "מחכים לנו שלושה משחקים קשים לפני הכניסה לפלייאוף העליון. אין משחקים קלים לאף קבוצה בליגה הזו. לא חושבים על מי תארח את מי בפלייאוף, יש עוד זמן לזה. תמיד כיף לשבור שיאים. זה נחמד, אבל זה פחות מעניין. יש כוונה להשאיר את אובידיו הובאן, אבל הדברים לא תלויים בי. אני מאמין שהדברים יסתדרו. אני מאמין שגם ג'ון אוגו יישאר. הוא התאקלם וטוב לו פה".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
"מאמין שיהיה מקום לכולם". בכר/קובי אליהו

המאמן התייחס לשחקני הרכש: "וובה בראון הגיע בכושר מעט טוב יותר ממוחמד גדיר, שנכנס לאט לאט לעניינים. הם שחקנים כשרוניים. כולם רוצים לשחק ואני מאמין שיהיה מקום לכולם בסופו של דבר".

"קיוויתי להצליח עם הפועל באר שבע ואני שמח שאנחנו סופגים מעט", אמר דודו גורש. "זו הצלחה קבוצתית, השוער לא יכול למנוע את כל השערים לבד. שוער הוא שוער - בקבוצת תחתית ובקבוצת צמרת. ההבדל הוא שבצמרת אתה נהנה, ובתחתית יש המון לחץ. אני רוצה להישאר פה בעונה הבאה, זו אחת השאיפות שלי. אם ניקח אליפות, אני מאמין שהדברים יסתדרו מעצמם".

השוער הוותיק נשאל האם בכושרו הנוכחי, מגיע לו להיות בנבחרת ישראל וענה: "חד משמעית כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully