וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה דורשת מבנין את הרכב השכור, קובארז': "מרגיש נבגד"

18.2.2016 / 9:25

המאמן לשעבר נדרש להחזיר את רכבו, אחרת לא יקבל מענק מהעונה הקודמת. השוער שנחתך מהפועל חיפה בינואר, חשף את הריב עם מאמן השוערים ("הביאו מישהו חדש שלא יודע להרגיש שוער") ואמר: "המשפחה שלי עזבה בדמעות"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל חיפה הודיעה למאמנה לשעבר טל בנין כי לא תשלם את התשלומים שנותרו על מענק ההישארות מהעונה שעברה עד אשר יחזיר את הרכב השכור שקיבל מהקבוצה.

בנין פוטר לפני כחודשיים וכעת מתברר שבשל העובדה שקיבל משכורת בחודש שעבר הוא החזיק עדיין ברכב השכור. בחיפה דרשו מהמאמן להחזיר את הרכב ולוואלה ספורט נודע שבימים האחרונים הם החליטו אף לנקוט באמצעים בנושא והודיעו למאמן שלא יקבל את הכסף עד אשר יסדר את העניין.

בסוף העונה שעברה סיכמו כץ ובנין על כך שמענק ההישארות שמגיע לאמן יחולק לתשלומים. כעת נותרו עוד מספר תשלומים כדי לכסות את החוב.

כידוע, בנין מתכוון להגיש תביעה כנגד המועדון הן על פיצויי פיטורין והוצאות נלוות והן על עוגמת נפש שלטענתו נגרמה לו מההשעיה והפיטורין שהגיעו בעקבותיה.

עורך הדין שי אליאס סרב להגיב על הנושא. גם בחיפה לא העבירו תגובה רשמית אך גורם במועדון אמר: "כל הנושאים הכספיים בין בנין למועדון בסופו של דבר יוכרעו ככל הנראה רק בבית המשפט כולל נושא המענק מהשנה השעברה והמשכורת על העונה הנוכחית".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
לא יקבל משכורת, בינתיים. בנין/מגד גוזני

השוער הצ'כי, פז'מיסל קובארז', עזב את ישראל בטריקת דלת, אחרי שקבוצתו לשעבר, הפועל חיפה, רמזה לו בתקופה שלפני עזיבתו שהוא לא בתוכניות להמשך העונה. זה החל בהדחה מהסגל בדרבי מול מכבי חיפה ונמשך עם החתמתו של השוער הקרואטי, מריאן אנטולוביץ', החתמה שלמעשה סיימה סופית את הפרק של קובארז' בהפועל חיפה.

מספר שבועות לאחר ששוחרר מהמועדון ושב למדינתו, התראיין השוער, שמתאמן בקבוצת המילואים של סלובן ליברץ, לכלי תקשורת מקומי וסיפר על התקופה הקשה בישראל ועל היחס שקיבל מהמועדון החיפאי.

"עזבתי את ישראל עם הרגשה שבגדו בי. אשתי והילדים בכו. בחודשיים האחרונים היו לי פציעות, אבל חזרתי מהן והייתי כשיר. לא ידעתי מה קורה, אבל אז באו אלי מהמועדון ואמרו לי שהם לא רוצים להסתכן שאפצע שוב. הייתי מופתע".

"הכול התחיל מחוסר הבנה ביני לבין מאמן השוערים. המאמן הקודם (אבי פרץ) עזב ובמקומו הביאו מאמן שוערים חדש וחסר ניסיון (נוי רוזנפלד). הוא לא ידע איך לחוש שוער לפני ואחרי משחקים. באחד האימונים היה לנו ריב קטן - אני חייב לציין שזה המאמן הראשון בקריירה שלי שהייתה לי איזשהי בעיה איתו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"לא ידעתי מה קורה". קובארז'/יוסי ציפקיס

השוער הצ'כי סיפר: "בהפועל חיפה נתקלתי במשהו שעדיין לא חוויתי לפני כן. כששיחקתי בסלובן ליברץ, תמיד היינו בצמרת, אבל בחיפה נאבקתי נגד ירידה. בעונה שעברה נשארנו במחזור האחרון ובתקופה ההיא היה מתח אדיר, אבל בסופו של דבר התמודדנו עם הלחץ".

קובארז' סיפר על ליגת העל: "הפועל חיפה משחקת באצטדיון חדיש עם 30 אלף מקומות. האווירה ברוב המשחקים בליגה טובה, הופתעתי לטובה מרוב המועדונים. בליגה יש שתי קבוצות, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, שהן כמו ויקטוריה פלזן וספרטה פראג. ואז יש את כל השאר שמנסות לרדוף אחריהן".

השוער הצ'כי נשאל על החיים בישראל והפליג במחמאות: "כולם אמרו לי לא לנסוע לשם כי זה מסוכן, אבל עכשיו יש לי הרבה חברים בחיפה ואני לא יכול להגיד אפילו מילה אחת רעה על ישראל. הילדים שלי אהבו לחיות שם, הם בילו כל הזמן בים. 90 אחוזים מהאנשים בישראל מדברים אנגלית ומאוד חברותיים וזה יתרון גדול".

seperator

בהפועל חיפה הגיבו לדבריו של קובארז': "צר לנו שהוא מנסה לגלגל על אחרים את הטעויות שלו ולא היו חסרות כאלו. נוי רוזנפלד הוא מאמן שוערים מהשורה הראשונה ובעל ניסיון רב ובכל מקרה ההחלטה לשחררו התקבלה על ידי הצוות המקצועי. אנו מאחלים לקובארז' הצלחה בהמשך".

פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
"נתקלתי במשהו שעדיין לא חוויתי". קובארז'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully