וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד יום הולדתו ה-80, קליבלנד הודיעה שתבנה פסל בדמות ג'ים בראון

17.2.2016 / 21:57

הבראונס, במדיהם כיכב הרץ האגדי בין 1957 ל-1965, העניקו לו כבוד ביומו החגיגי: "זה מרגש אותי". בראון נבחר לפרובול בכל אחת מעונותיו בליגה והוביל את קליבלנד לאליפות האחרונה של העיר, ב-1964

ג'ים בראון שחקן פוטבול לשעבר. AP
מאגדות המשחק. בראון/AP

אחד מגדולי שחקני הפוטבול בכל הזמנים, ג'ים בראון האגדי, חוגג היום (רביעי) את יום הולדתו ה-80 ובקבוצה בה הוא כיכב, קליבלנד בראונס, החליטו להעניק לו מתנה מיוחדת והודיעו כי בהמשך השנה הם יחשפו פסל בדמותו בכניסה לאצטדיון הביתי.

"זה מרגש אותי לזכות לכבוד גדול כזה", אמר בראון בהודעה לתקשורת, "הבעלים של הבראונס, די וג'ימי האסלם, תודה לכם על הכבוד והאהבה. ההשקעה שלכם בקליבלנד היא משהו שאין כמוה. ולאוהדי קליבלנד, אני מניח שתמיד אהיה אתכם - תודה לכם".

בראון רשם 12,312 יארדים בריצה לאורך קריירה שארכה תשע עונות במדי הבראונס, בין 1957 ל-1965. שנה לפני הפרישה, הוא הוביל את הבראונס לאליפות, שהייתה גם האחרונה של העיר המקוללת בכל אחד מענפי הספורט הבכירים של ארצות הברית (פוטבול, כדורסל, בייסבול והוקי קרח). בכל אחת מעונותיו בליגה הוא נבחר לפרובול, זכה ב-MVP ארבע פעמים (1957, 1958, 1963, 1965) והחולצה שלו, עם המספר 32, הופרשה. עד היום הוא מחזיק בשיא ה-NFL עם שישה משחקים בהם רשם ארבעה טאצ'דאונים לפחות בריצה.

עוד לפני סיום הקריירה שלו, בראון החל להופיע בסרטי קולנוע וכאשר הצילומים לסרט "12 הנועזים" ב-1966 התעכבו ובראון נתקע בלונדון, איים ארט מודל, הבעלים של הבראונס באותם ימים, לקנוס אותו ב-1,500 דולר על כל שבוע שיחמיץ ממחנה האימונים, מה שהוביל את בראון לפרוש. מאותו רגע הוא הפך לכוכב קולנוע אמיתי והופיע בעשרות סרטים לאורך חמשת העשורים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully