וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נקנסה ב-30 אלף שקל בעקבות ההתפרעות מול מכבי חיפה

17.2.2016 / 22:34

השלכת רימון עשן, כוסות שתייה, מצתים וכוס שתייה אל עבר אלירן עטר עלתה לזהובים בקנס כספי. דמאיו: "הקהל שלנו יצא מכליו בגלל שעטר הלך להשיב על ההקנטות במקום לחגוג עם הקהל שלו"

one

בני יהודה הועמדה היום (רביעי) לדין בעקבות התפרעות אוהדים, שכללה השלכת רימון עשן, כוסות שתייה, שלושה מצתים, שקית גרעינים וכוס שתייה שנזרקה לעבר אלירן עטר במשחק הגביע נגד מכבי חיפה. הקבוצה נקנסה ב-30 אלף שקל. הדיין נעם ליובין הסביר כי הוא מאמין שהקבוצה תעשה מאמץ למנוע חזרה על האירועים שהתרחשו באותו משחק, אך החמיר מכיוון שמדובר בהעמדה שלישית לדין עקב התנהגות האוהדים.

משה דמאיו, הבעלים של בני יהודה, הודה בעבירות והדגיש: "זה לא היה רימון עשן אלא פירוטכניקה. אני מצרף מסמך משטרתי ודוח סיכום אירוע שכולל הפקת לקחים מטעם החפ"ק. נתפס בחור שהועבר לידי משטרת ישראל. איתרנו אותו דרך המצלמות והעברנו לידי המשטרה. לגבי החפצים, נתפס בחור בן 12 שמודה בזריקת הבקבוק. הוא הועבר למשטרה ושוחרר בשל היותו קטין".

דמאיו ציין: "בדקנו בלאן ואלה לא מנויים שלנו. נקטנו ביד קשה נגד האנשים שאיתרנו. מחאת האוהדים הייתה כתוצאה מפרובוקציה של שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. זה היה רק לאחר הבקעת השער. הקהל שלנו יצא מכליו בגלל שעטר הלך להשיב על ההקנטות במקום לחגוג עם הקהל שלו. הם לא באו להתפרע. אני מצפה משחקן כדורגל לנתק את עצמו ממה שקורה ביציע. רואים בכל העולם שמקניטים ושורקים בוז. שחקן לא צריך להתריס נגד קהל שלם.

"כבעלים אתה יכול להיערך לכל התרחישים ולבסוף אירוע שלא תלוי בך קורה ואתה לא יכול למנוע אותו. זה לא דבר שתלוי בי. זה משהו שהוא בלתי ניתן למניעה. יש שינוי בקהל של בני יהודה". הדיין נועם ליובין המליץ לדמאיו: "אני רואה שאתם עושים מאמצים. יש לכם שם של אדם, תוציאו לו מכתב התראה מעורך דין".

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
התנועה שהרגיזה את אוהדי בני יהודה. עטר במשחק הגביע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully