וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: גיל כהן חברה לנינה אמיר בניסיון אחרון להגיע לריו

17.2.2016 / 13:25

השייטת הוותיקה נפרדה מדניאל ממן וחברה לאמיר בת ה-17 בניסיון להשיג את הקווטה בפלמה במרץ. כהן: "שיתוף הפעולה מזכיר לי את זה שהיה לי עם בוסקילה. אנחנו יכולות להגיע לריו"

ציוות חדש ומעניין בדגם ה-470 בשייט נרקם בתקופה האחרונה, כאשר השייטת גיל כהן מהפועל תל אביב חברה לנינה אמיר (17), שייטת ממועדון השייט בחיפה, כל זאת בניסיון להגיע למשחקים האולימפיים בריו.

השתיים החלו להתאמן יחד כאשר מי שמאמנת אותן היא לינור קליגר, והמטרה שלהן היא להשיג את הקווטה בפלמה בסוף חודש מרץ, שם יחולק כרטיס אירופי אחרון לקראת האולימפיאדה, והראשונה מבין המדינות שטרם השיגו את הקווטה תזכה בכרטיס. בכל מקרה, כהן ואמיר לא יתחרו באליפות העולם הקרובה, וישקיעו את המאמצים בתקופה הקרובה לעבוד על שיתוף הפעולה ביניהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאחדות כוחות. גילי כהן ונינה אמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כהן בת ה-23 עברה תאונת דרכים במהלך אוקטובר 2014, אבל חזרה לפעילות לפני מספר חודשים. היא שיתפה פעולה לאחר התאונה עם דניאל ממן, אבל לאחר סיום אליפות העולם נפרדו דרכיהן של השתיים, ומי ששותף לשידוך החדש עם אמיר הוא יושב ראש איגוד השייט לשעבר, יהודה מעיין, המשמש גם כיושב ראש אגודת הפועל תל אביב.

"המטרה שלנו היא להשתחל לריו ולהבטיח את הקריטריון הישראלי", אומרת כהן. "שיתוף הפעולה בינינו מזכיר לי את זה שהיה לי עם ורד בוסקילה, רק שהפעם אני המבוגרת יותר. יש אנרגיות ממש טובות ומלא מוטיבציה, ואני מקווה מאוד שזה יעבוד. אני חושבת שזה אפשרי להגיע לריו". על ההתאוששות מהתאונה שעברה היא אומרת: "אחרי שיקום ארוך שעברתי, הצלחתי לחזור. אני לא יכולה להגיד שאני לא סובלת בכלל מהתאונה כי זה לא נכון, אבל מתגברים".

כהן גם מתייחסת לחיבור עם לינור קליגר, ומציינת: "הולך לנו טוב יחד, אני מכירה את לינור מאז שאני צעירה כי היא אימנה אותי גם ב-420. אני מאוד מקווה שהיא תיסע איתנו לפלמה כי בינתיים אין כל כך תקציב למרות שאנחנו בסגל האולימפי". יהודה מעין מוסיף: "מדובר בצוות משותף של הפועל תל אביב ומועדון השייט בחיפה שהוקם אחרי אליפות העולם שהתקיימה בארץ, ואנחנו מקווים שהן יגיעו להישגים יחד".

קליגר מציינת: "נינה משייטת די מנוסה ב-420 והיא אמנם צעירה, אבל היא השתתפה בלא מעט תחרויות ומהעתודה היא חברת צוות די בכירה. שיתוף הפעולה עד עכשיו נראה די טוב, והשילוב של מישהי צעירה עם גיל עושה לגיל טוב ומחזיר לה את הביטחון וזה חשוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully