וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בבית הדין: "ביקשנו עזרה מהמשטרה אך ניתקלנו בסירוב"

17.2.2016 / 17:24

אחרי שתובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את בית"ר ירושלים בעקבות האירועים במשחק מול מכבי חיפה, בקבוצה מגיבים: "עושים עבודה מול האהודים, אף קבוצה לא עשתה את מה שעשינו. זה הגיע אפילו להוצאה לפועל". בית"ר ירושלים תערער

one

תובע ההתאחדות בשלו. אחרי הסערה שהקימו בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נגד עונש הרדיוס, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים את שתי הקבוצות בעקבות אירועי המשחק ביניהן ביום שני האחרון. הדיון של בית"ר התקיים לבקשתה היום (רביעי), הדיון של מכבי חיפה ייערך בשבוע הבא.

כזכור, בדו"ח השיפוט נכתב על בית"ר ירושלים: עם עליית הקבוצות לכר הדשא הוצתו שתי אבוקות ביציע בית"ר. עם פתיחת המשחק הוצתו שתי אבוקות נוספות ביציע בית"ר. בדקה ה-38 הוצתה אבוקה נוספת ביציע המזרחי. בדקה ה-20 נזרקו שתי מצתים לתחומי המגרש מכיוון אוהדי היציע המזרחי.

בית"ר ירושלים מתכוונת לערער, נציג הקבוצה, עורך הדין מוזסון, הגיב לדברים במהלך הדיון: "האבוקות לא נזרקו למגרש, הכוחות שהתארגנו למשחק היו יותר מפי שניים ממשחק רגיל באצטדיון. 350 שוטרים ו-250 סדרנים, עשרות גדרות ואפילו רכב התזה, פרשים וכלבנים. במשחק באותו אצטדיון מול בני סכנין היו 170 שוטרים במהלך המשחק ובוצעו מעצרים שזוהו במצלמות האבטחה. ביוזמתנו העברנו למשטרה תמונה של חשוד נוסף בהדלקת אבוקה. אנחנו עושים עבודה מול האוהדים ותובעים אזרחית. זה גם הגיע להוצאה לפועל ויש תביעה נגד שבעה אוהדים קטינים שהגיעה לפשרה עם מגשר. אף קבוצה לא עשתה זאת כמונו".

קצין הביטחון של בית"ר ירושלים הוסיף: "ביקשנו מהמשטרה לבצע פעולות וניתקלנו בסירוב כי חששו שמצב בו שוטרים ייכנסו ליציע יגרום להתססה. עליתי לחפ"ק וזיהיתי שני מדליקי אבוקות. הלכתי לאחראי וביקשתי לעלות ליציע. עשיתי זאת תוך סיכון עצמי. אוהד אחד עצרנו והשני ברח. אני מאמין שנגיע תוך יומיים אליו ונתחיל הליך פלילי. אני מזכיר שהמשחק היה בפיקוד משטרה, הסדרנים עמדו למטה ולא קיבלו אישור להיכנס ליציע בגלל זה. המשטרה רואה את זה בצורה שונה, הם רוצים לשמור על הסדר הציבורי, אבל הם היו חייבים לטפל בצורה יותר אגרסיבית במקרה".

הדיין הגיב: "ער לנסיבות, אבל התוצאות לא טובות".

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תעלה ביוקר. האבוקה ביציע בית"ר/קובי אליהו

מכבי חיפה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדים. בדו"ח השיפוט נכתב: בדקה ה-52 נזרק מצת מיציע אוהדי מכבי חיפה, היציע המערבי, לכיוון שחקני בית"ר ירושלים שחגגו את השער השני.

כזכור, מנהלת הליגה דנה בישיבה על הקלה בעונשים וההתחשבות במועדונים שפועלים כדי למנוע אלימות ביציעים וכדי לאתר את המתפרעים. התקנון המשמעתי החדש אמור להיות מנוסח תוך חודש, ובו יהיה משקל סגולי עצום למאמצים שעושות קבוצות כדי להילחם במתפרעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully