וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל רעננה מדיאן ראדוניץ': "אם לא ישנה גישה, הוא לא יהיה פה"

17.2.2016 / 11:22

בקבוצה מאוכזבים מההתנהלות של החלוץ הקרואטי, שלא מוכיח את עצמו באימונים. אשר אלון קיים עימו שיחת הבהרה. בצוות המקצועי מצפים ממנו לשיפור מיידי ולא פוסלים אפשרות לשחררו. ברק בדש צפוי לחזור לסגל נגד מכבי נתניה

one

בווידאו: הבכורה המוצלחת של ראדוניץ' במדי רעננה

הפועל רעננה מגבירה את קצב ההכנות שלה לקראת סיום העונה הסדירה והחלה להתכונן למשחק החשוב בשבת נגד מכבי נתניה (15:30), אבל מה שמעיב מעט על ההכנות היא העובדה שדיאן ראדוניץ' עדיין לא מצליח להשתלב מבחינה מקצועית. ברעננה מאוכזבים מהגישה של השחקן שלא מוכיח את עצמו באימונים, ומצפים לשינוי משמעותי מהקרואטי עד למשחק נגד נתניה, שכן אם הוא לא יעשה זאת, הוא עשוי להיות משוחרר מהקבוצה.

"דיאן לא מוכיח את עצמו באימונים", אומר גורם במועדון. "זה מקרין על יתר השחקנים שרואים שהוא לא מתאמן ברצינות. הוא נמצא באימונים, אבל הוא כאילו לא שם. אם הוא לא ישנה את הגישה, הוא לא יהיה פה". מי שלקח את השחקן לשיחה אישית הוא הבעלים אשר אלון שהבהיר לשחקן שמצופה ממנו לבצע שינוי מיידי. לצד הבעיה הרפואית שממנה הוא סובל בשלפוחית השתן, ראדוניץ' מתלונן על כאבים בצד.

ליאור לוי שחקן הפועל רעננה (שמאל) עם דיאן ראדוניץ'. ברני ארדוב
"מקרין על יתר השחקנים שרואים שהוא לא מתאמן ברצינות". ראדוניץ'/ברני ארדוב

לקראת המשחק נגד נתניה נראה שמי שיחזור לסגל הוא ברק בדש, שחזר להתאמן וצפוי לקיים היום אימון מלא עם חבריו. בדש החמיץ את המשחקים האחרונים בשל מתיחה, אבל נראה שהוא התגבר על הפציעה ויחזור לעניינים כבר בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully