וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברניאק מתוסכל: "אני לא הבעיה של מכבי חיפה". שחר לשחקנים: "חייבים להתייצב"

17.2.2016 / 10:02

הקשר, שבחיפה מאוכזבים מיכולתו, שוחח עם חבריו והסביר: "רוצה להצליח כאן, אבל אי אפשר. בבורדו וברמן ידעו להעריך". שחר לשחקנים: "יש פה עליות וירידות". הקבוצה תעמוד לדין על התפרעות אוהדים בעקבות זריקת מצת מהיציע על שחקני בית"ר ירושלים

one

הוא פתח 19 פעמים העונה בהרכב, ובכל זאת, לודוביק אוברניאק מאוכזב מאוד ממעמדו במכבי חיפה. אחרי המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים בו הוחלף במחצית, אוברניאק נראה כעוס מאוד וחלק מהשחקנים סיפרו כי הדגיש בפניהם: "אני לא הבעיה של מכבי חיפה". אוברניאק, לדבריהם, זעם שוב לאחר שהוחלף במחצית בחן עזרא, זאת משום שרוני לוי רצה להסיט את ורמוט למרכז השדה.

זאת הפעם השמינית שאוברניאק מוחלף העונה בליגה, ובחלק גדול מהפעמים הוא הגיב בזעם על ההחלטה. "אני רוצה להצליח כאן, אבל זה כמעט בלתי אפשרי כשלקבוצה לא הולך", הוא הודה בפני חבריו לקבוצה. "בבורדו וברמן ידעו להעריך את היכולות שלי". אם זה היה תלוי בחיפה, נראה כי אוברניאק היה עוזב את הקבוצה כבר עכשיו. אם הקשר, שעד לפני שנה וחצי שיחק בנבחרת פולין, יביא הצעה – חיפה לא תהסס לשחרר אותו. בחיפה חשבו בתחילת העונה שאוברניאק יהיה הערך המוסף בקישור, בעיקר לאור הרזומה שלו כשחקן הרכב בבורדו על לפני שלוש שנים, ומשם כשחקן ספסל בוורדר ברמן ושחקן הרכב בחצי העונה החולפת במדי ריזספור.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (ימין) עם לודוביק אוברניאק. קובי אליהו
מתוסכל. לודביק אוברניאק/קובי אליהו

יממה לאחר הסערה סביב אלירן עטר, החלוץ חוגג היום הולדת 29. רק לפני מספר ימים הדגישו במכבי חיפה כי עטר תורם המון מבחינה מקצועית, ובצל הצמד מול מכבי פתח תקוה נראה כי החלוץ יוצא לתקופה חדשה. בחיפה הדגישו כי אין להם כעס על הדברים שהשמיע בחדר ההלבשה, אך נראה כי העובדה שעטר כיכב לא מעט פעמים העונה בכותרות בסיום המשחק (עימות עם אוברניאק, תסכול בדרך לחדר ההלבשה וכו'), היא זאת שמטרידה את אנשי המועדון.

עטר לא ישחק מול הפועל תל אביב בשל צהובים ונראה שמי שיחליפו יהיה יוסי בניון (אם יהיה כשיר), כשגילי ורמוט וחן עזרא אמורים לשחק באגפים. בחיפה סבורים שעזרא מסוגל להוציא מעצמו הרבה יותר. בנוגע לחוזה שלו, מתברר כי לפני כחודשיים חיפה הגישה הצעה לקשר, אך נראה כי הוא לא ממהר לקדם את הנושא כדי לצאת לאירופה בתום העונה. בחיפה מתכוונים להגיש לשחקן הצעה בכל מקרה ולראות כיצד יגיב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
צריך להתרכז בכדורגל. אלירן עטר/קובי אליהו

בעקבות ההפסד לבית"ר ירושלים, לאימון הבוקר הגיע נשיא המועדון יעקב שחר יחד עם סגנו עוזי מור. שחר אמר לשחקנים: "באתי מסיבה אחת והיא לחזק אתכם. ראיתי את המשחקים האחרונים שלכם וגם את הפתיחה מול בית"ר ירושלים, אני יודע מה אתם שווים. יש פה שחקנים טובים ונעשית עבודה טובה, זה לא המקום הריאלי שלנו ואנחנו צריכים להיות במקום יותר טוב.

"יש פה עליות וירידות, חשוב לי שהקבוצה תתייצב ואתם חייבים להתייצב. נעשו מספר טעויות, כולנו טועים ואנחנו מתקנים את הדברים. הקבוצה נראית טוב יותר מפתיחת העונה, יש לנו משחק חשוב מאוד בשבת מול קבוצה שניצחה במשחק האחרון ומגיעה בהתלהבות, אני סומך עליכם ויודע שתעשו הכל על מנת לנצח. תחזירו לקהל שתומך בכם בכל מצב". מור הוסיף: "יש לנו דרך ומטרה, יש לנו משימה חשובה ונצליח בה רק עם כולנו נהיה ביחד. ההנהלה, הצוות, השחקנים והקהל, כולנו צריכים להיות ביחד".

יעקב שחר, עוזי מור, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"תחזירו לקהל שתומך בכם בכל מצב". שחר ומור/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

כמו כן, מההתאחדות נמסר היום כי תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין משמעתי את מכבי חיפה בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדים. הדיון ייערך בשבוע הבא. בדו"ח השיפוט נכתב ש"בדקה ה-52 נזרק מצת מיציע אוהדי מכבי חיפה, היציע המערבי, לכיוון שחקני בית"ר ירושלים אשר חגגו את השער השני".

בעקבות עונש הרדיוס, מכבי חיפה ביקשה אתמול מהאוהדים המנויים להודיע באמצעות שירות אינטרנטי (GONOGO, שירות המאפשר לחיפה למכור מושבים של מנויים שלא מגיעים למשחק וכך הם לא ישלמו עבור אותו משחק) האם הם מגיעים למשחק, זאת על מנת להיערך בהתאם במידה וכמות האוהדים שיחליטו להגיע למשחק בנתניה תהיה גבוהה יותר מאשר תכולת המושבים שהוקצו לה באיצטדיון. במקרה כזה, חיפה תערוך הגרלה בניהם.

אולארה. איטלקי, מכבי חיפה
זכור לטובה. אולארה פרש/מכבי חיפה, איטלקי

נשיא המועדון יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק אירחו אתמול כ-100 הורים לילדים באולם הכנסים בכפר גלים, שם שמעו הרצאה בנושא "האתגר של הכדורגלן הצעיר ותפקידו בבית." את ההרצאה העביר פסיכולוג המועדון רענן דגן. "אנו רואים את ההתקדמות של השחקנים הצעירים משנה לשנה. נמשיך להגדיל את ההשקעה שלנו", אמר שחר.

בנושא אחר: הבלם הצ'יליאני רפאל אולארה, ששיחק בעבר במכבי חיפה, הודיע על פרישה מכדורגל. אולארה, 37, בלם נבחרת צ'ילה לשעבר, יפרוש בתום העונה במדי אאודקס איטליאנו, הקבוצה בה גדל. הוא הגיע למכבי חיפה בגיל 27 מאוניברסידאד קרוליקה. כבר בעונתו הראשונה בירוק זכה בתואר כפול תחת רוני לוי: אליפות וגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully