וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דורה יקבל מענק אם הקבוצה תגיע לפלייאוף העליון

17.2.2016 / 9:47

הבעלים איזי שרצקי הבהיר שהוא יותר מתעניין בדרך, אך העניק תמריץ למאמן לשלושת המחזורים הקרובים. עוד לפני החתימה בקרית שמונה: דורה זכה לטלפון מיואב כץ

צילום וידאו: אייל מרגולין, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאמנה החדש של עירוני קרית שמונה שלומי דורה יזכה למענק כספי אם הקבוצה תגיע לפלייאוף העליון. אתמול במסיבת העיתונאים הבהיר הבעלים איזי שרצקי שמבחינתו מעניינת כעת הדרך ולא הפלייאוף העליון, אלא שדורה הבהיר שהוא מאמין שניתן להסתכל למעלה ואחרי האימון כאשר סגרו הצדדים את כל התנאים החליטו השניים להכניס סעיף לפיו יזכה המאמן למענק אם הקבוצה תסיים בין שש הראשונות לאחר שלושת המשחקים הקרובים.

שלומי דורה. מגד גוזני
מכוון גבוה. שלומי דורה/מגד גוזני

בינתיים, מתברר שעוד לפני החתימה עם קרית שמונה, שלומי דורה זכה במוצאי שבת לטלפון מיואב כץ הבעלים של הפועל חיפה שהתעניין באפשרות להביא אותו לקבוצה כמנג'ר. אלא שבסופו של דבר בחיפה העדיפו את אלי כהן על הקווים כמאמן מאשר את דורה בתפקיד ניהולי ובמקביל שמעו על החתימה של דורה בקרית שמונה.

בקרב השחקנים מקווים שכעת עם הזעזוע בצוות המקצועי, הקבוצה תצא לדרך חדשה כאשר המאמן כבר שוחח עם כמה שחקנים באופן אישי וצפוי להמשיך לעשות זאת עד המשחק ביום שבת. "כולם מבינים שהחלק שלנו הוא לא פחות משמעותי מאף אחד אחר", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מבינים שנצטרך להוכיח את עצמנו עד סוף העונה אם אנחנו רוצים להישאר כאן גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully