וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האצטדיון החדש בחיפה יארח גם את משחקי מ.ס רובי שפירא?

17.2.2016 / 9:29

קבוצת האוהדים נמצאת בדרך לליגה א', ולוואלה! ספורט נודע שראשיה מתכוונים להבהיר לעירייה שהם מעוניינים לשחק רק בחיפה. נכון לעכשיו, אף אצטדיון אחר לא עומד בתקן לאירוח משחקיה

האם האצטדיון החדש בחיפה יארח משחקים בליגה א' בעונה הבאה וייצור עומס משמעותי על המגרש? ייתכן מאוד שכן. קבוצת האוהדים מ.ס רובי שפירא חיפה שהוקמה לפני שנתיים על ידי אוהדים שהחליטו למחות נגד הניהול הנוכחי של מועדון האם הפועל חיפה, בדרך הבטוחה לליגה א' וזאת לאחר שהגדילה בסוף השבוע האחרון את הפער בפסגת הטבלה של ליגה ב' צפון לשבע נקודות.

אצטדיון סמי עופר לפני המשחק של נבחרת ישראל מול בוסניה. ברני ארדוב
יארח את קבוצת האוהדים של רובי שפירא?/ברני ארדוב

אם לא יקרה משהו דרמטי ומ.ס רובי אכן תעלה לליגה השלישית, היא תיתקל בבעיה, שכן מלבד האצטדיון החדש, שאר המגרשים בחיפה אינם עומדים בתקן לארח משחקים בליגה א' ויצטרכו לעבור שדרוג משמעותי. לוואלה! ספורט נודע שבהנהלת קבוצת האוהדים יבהירו לעירייה שהם מעוניינים לשחק בחיפה ולא לנדוד לנשר או לקריות כשמשמעות הדבר היא שבעירייה יצטרכו לאפשר לקבוצה לשחק באיצטדיון החדש או להשקיע משאבים גדולים כדי להכשיר את אחד ממגרשי האימונים בדרום חיפה כדי שיעמדו בתקנים של ההתאחדות לכדורגל הן מבחינת יציעים, תאורה, גידור וחדרי הלבשה.

בשלב זה לא נעשים מהלכים לשיפוץ אחד המגרשים וייתכן מאוד שדווקא האצטדיון החדש הוא זה שיהפוך למגרשה הביתי של קבוצת האוהדים. מ.ס רובי שפירא הוקמה כאמור לפני שנתיים ועלתה תוך עונה לליגה ב' כשגם העונה היא מציגה כדורגל איכותי ובדרך הבטוחה לעלות שתי ליגות בתוך שנתיים. בקבוצה אפשר למצוא שחקנים ששיחקו בעבר בהפועל חיפה בליגה הראשונה דוגמת חי בן לולו, כפיר ליבוביץ, השוער ענאן פרו ואחרים כשלא מעט שחקני עבר מחזיקים במניה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully