וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פאס לא יפרוש בסוף העונה, מוגרבי בספק להפועל כפר סבא

17.2.2016 / 14:55

הבלם הוותיק (36) החליט שלא לפרוש ומעוניין להמשיך בעונה הבאה, כשבשלב זה הוא חופשי וללא חוזה ויכול לקיים מו"מ עם כל קבוצה לעונה הבאה. סכנין תממש את האופציה על ז'אורז'יניו, מוגרבי נטש את האימון

one

בלמה של בני סכנין אברהם פאס בודק בתקופה האחרונה אפשרות להשלים בספרד, ארץ מולדתו, את קורס המאמנים שהתחיל בחודשי הקיץ. פאס הבהיר לסביבתו שהוא מעוניין להישאר כשחקן פעיל ולמרות שביוני יהיה בן 37 הוא רוצה לשחק עוד שנתיים לפחות ואז לעבור לתחום האימון. עם זאת, הבלם בודק אפשרות לערוך במשך החודשיים של פגרת הקיץ את קורס המאמנים ובכך להפוך לבעל תעודת מאמן שתשמש אותו לאחר הפרישה.

לגבי העונה הבאה, כרגע לא ברור היכן פאס ישחק שכן אין לו חוזה בבני סכנין והוא למעשה הופך לשחקן חופשי עם סוף העונה, כשכבר כעת הוא יכול לנהל נשא ומתן עם קבוצות אחרות לגבי העונה הבאה. מלבד גישושים ראשוניים לא התקיים משא ומתן בין השחקן לבין סכנין, שמחכה לתום העונה כדי להחליט לגבי זהות השחקנים בעונה הבאה. פאס עצמו מעוניין להישאר בליגה הישראלית ונראה שאם יקבל הצעה מקבוצה אחרת הוא עשוי לעזוב את סכנין.

אברהם פאס שחקן בני סכנין. יוסי ציפקיס
לא פורש. אברהם פאס/יוסי ציפקיס

מלבד פאס, גם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו צריך לקבל תשובה מהקבוצה עד תום העונה האם הם מממשים את האופציה עליו לעונה נוספת. בסכנין לא ממהרים להודיע לברזילאי , אך גורמים בהנהלת המועדון הבהירו שהם יממשו בכל מקרה את האופציה על הקשר הן בגלל העובדה שבקבוצה היו שמחים אם הוא ימשיך ויתרה מכך בשל העובדה שבסכנין רוצים להבטיח שאם ז'אורז'יניו יעבור לאחת מהקבוצות הגדולות בארץ, הם יזכו לתשלום עליו והוא לא יעבור כשחקן חופשי.

קשר בני סכנין, פיראס מוגרבי, נטש את האימון לאחר שחש כאבים בשריר האחורי והוא בספק למשחק בשבת מול הפועל כפר סבא. ההערכה הראשונית של אנשי המועדון היא שמוגרבי סובל ממתיחה בשריר. חאלד חלאילה ואלדר חסנוביץ' עדיין פצועים וגם הם בספק גדול למשחק כמו גם מחמוד קנדיל שהתאמן עם מסיכה על פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully