וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו בעקבות גביע רביעי ברציפות

16.2.2016 / 21:39

הקבוצה של נועם כץ פוגשת את הפועל כפר סבא בגמר (ד', 19:30, ספ' 5), המאמן: "נצטרך להצטיין". כפר סבא מחפשת נקמה על ההפסד בגמר בשנה שעברה, גלילי: "הכול פתוח"

שחקני הפועל מטה אשר עכו חוגגים זכייה בגביע המדינה בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
לפני שנה זה היה קל במיוחד. מטה אשר חוגגת/אדריאן הרבשטיין

התואר הראשון לעונת 2015/16 בכדורעף יחולק מחר (רביעי) כאשר בזה אחר זה יתקיימו משחקי גמר גביע המדינה, תחילה לנשים בין הפועל כפר סבא למכבי חיפה (17:00, ערוץ 5), ולאחר מכן גמר הגברים בין הפועל מטה אשר/עכו להפועל כפר סבא (19:30, ספורט 5).

במטה אשר/עכו חושקים בגביע רביעי ברציפות, משהו שרק שתי קבוצות עשו בעבר: הפועל המעפיל (שמונה זכיות רצופות בין 1963-1970) ומכבי תל אביב (חמש זכיות בין 2008 ל-2012). כזכור, לפני שנה הצפוניים ניצחו בגמר קל במיוחד את הפועל כפר סבא 0:3 במשחק שהסתיים תוך 66 דקות בלבד. נעם כץ, מאמן הקבוצה: "ברור לנו שמדובר במשחק חדש מול קבוצה טובה ונצטרך להצטיין כדי לזכות שוב בגביע. עלינו להתרכז בעצמנו ולהציג את המשחק הטוב שלנו ולנסות לעצור את הפועל כפר סבא בנקודות שסימנו לעצמנו".

כפר סבא חוזרת לגמר זו העונה השנייה ברציפות ותנסה להימנע מהפסד שלישי רצוף במעמד לאחר שהפסידה גם בגמר 2012 למכבי תל אביב. הקבוצה של גל גלילי מחזיקה בשלושה גביעים, הראשון מלפני 33 שנים והשניים הנוספים הגיעו בדאבל ב-2001 ובניצחון על עירוני קרית אתא ב-2006. גלילי: "בגמר גביע כמו בקלישאה הכול פתוח וקשה לדעת מה יהיה. לגמר בשנה שעברה לא תהיה כל השפעה בעיקר בגלל שהקבוצה שלנו השתנתה לגמרי והפערים בין הקבוצות לא גדולים. מטה אשר/עכו קבוצה מצוינת ולנו היה משחק רע בשלישי האחרון, אבל אני מאמין שבגמר נראה תמונה שונה. בכל מקרה תמיד משמח ומרגש להגיע למעמד כזה ואנחנו מצפים לחגיגת כדורעף ברמה גבוהה".

15 קבוצות זכו עד היום בגביע המדינה לגברים כשהפועל המעפיל מובילה עם 12 זכיות. במקום השני בטבלת הזכיות ניצבת הפועל מטה אשר/עכו עם שמונה זכיות ואחרי מכבי תל אביב עם שבע הנפות. הבאות בתור הן הפועל בת ים עם שישה גביעים ועירוני קריית אתא עם ארבעה. הפועל כפר סבא מדורגת שישית יחד עם הפועל עין שמר, הפועל העמקים זבולון והפועל העוגן שזכו בשלושה גביעים כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully