וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "פעם ראשונה בשנים האחרונות שיעבוד פה מאמן עם ניסיון"

16.2.2016 / 12:27

שלומי דורה הוצג כמאמן עירוני קרית שמונה במסיבת עיתונאים וזכה למחמאות משרצקי: "רציתי אותו עוד כשהיה בבני סכנין. מאמין שנעלה עכשיו על דרך המלך". דורה: "מאמין מאוד בסגל שיש פה"

צילום וידאו: אייל מרגולין, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עירוני קרית שמונה מתחילה פרק חדש. היום (שלישי) הציגה הקבוצה במסיבת עיתונאים את המאמן החדש שלומי דורה, שדיבר על השאיפות והמטרות. הבעלים איזי שרצקי דיבר על העונה החולפת, על סיום דרכו של סלאח חסארמה ושוחח מעט על העונה הבאה.

איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
סיפק הסברים למהלך. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

"לעולם לא יהיה שחקן שהוא מעל מאמן אצלי", אמר איזי שרצקי. "לא פיטרתי מאמן מבחינה מקצועית, כי אם לקחתי אדם לעבודה הוא לא צריך לסבול. אני טעיתי, אז למה שהוא ישלם? הצעתי לרן בן שמעון חוזה והוא לא רצה. אחר כך הוא הצטער ורצה לחזור אבל אני לא רציתי. צלצלתי לשלומי דורה כשהיה בספרד. לא סיכמנו כלום - לא שכר ולא תנאים. אני מכיר אותו וידעתי מה אני לוקח. פעם ראשונה בשנים האחרונות שיעבוד פה מאמן עם ניסיון. מאמן שיעשה את הכול לבד".

שרצקי הוסיף: "אני שמח שהחתמנו את דורה, אבל אי אפשר לדעת אם ימשיך בעונה הבאה. אני לא מחתים מאמנים למספר עונות. אני מקווה מאוד שהוא יהיה פה עוד הרבה שנים. אני עושה מה שאני חושב, ומקווה שיהיה טוב. ידעתי שהקבוצה תהיה פחות טובה כשרועי קהת ועוד עזבו אותנו. טעיתי בגדול כששחררתי את שיר צדק. שחררתי אותו בגלל כסף. אני מאמין שנעלה עכשיו על דרך המלך, גם אם לא נגיע לפלייאוף העליון. אני מוכן לחתום על כישלון אחד פעם בשבע שנים. לא יקרה כלום אם לא נגיע לפלייאוף העליון. טעיתי העונה, אבל אני לומד מהן".

הבעלים סיכם: "השחקנים אהבו מאוד את סלאח חסארמה. רציתי את שלומי עוד כשהיה בבני סכנין, אבל זה לא היה הוגן לפנות אליו".

"אנחנו צריכים לשאוף למעלה, אבל יחד עם זאת להיות זהירים ועירניים", אמר שלומי דורה. "אני מאמין מאוד בסגל שיש פה. אסור לשכוח שהיה בסיס של שחקנים שרץ שלוש-ארבע עונות ביחד, והרבה עזבו בקיץ. אם שרצקי התערב בעבר, וזכו בגביע הטוטו ובגביע המדינה, אז כנראה שהוא מבין. איזי אמר לי שהוא לא מתכוון להתערב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully