וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן הוצג: "השחקנים צריכים להחליף דיסקט ולשנות גישה"

16.2.2016 / 9:45

המאמן הנכנס של הפועל חיפה הוצג והציב מטרות: "צריך לקחת נקודות בכל משחק, היופי פחות מעניין אותנו כרגע". על מאיר בן מרגי, שישמש כעוזרו: "אני זקוק לעזרה שלו, טוב שהוא נשאר לצידי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל חיפה מקווה לצאת לעידן חדש. האדומים מהכרמל ערכו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה הציגו את מאמנם החדש אלי כהן, שינסה להוציא את הקבוצה מהמשבר ולהעלות אותה מעל הקו האדום.

אדריאן הרבשטיין

"הקבוצה צריכה להתייצב מעל הקו האדום, אבל אם אני בוחן את הקבוצה מקרוב מדובר בקבוצה טובה, קבוצה שעד לפני החודש עוד תכננה לעלות לפלייאוף העליון", אמר המאמן הטרי בפתח דבריו. "התוכניות קצת השתבשו, והמטרה כרגע היא להישאר בליגה. יש סגל טוב ומנוסה, שלא פחות טוב מקבוצות אחרות. שחקנים יצטרכו לעשות שינוי בדיסקט ולהבין שהמטרה היא הישארות בליגה. נצטרך לבוא בכל הכוח, יופי פחות מעניין אותנו בשלב הזה של העונה, כי הכי חשוב זה נקודות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
ברוך הבא. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

על המצב המנטלי של השחקנים: "נצטרך לשנות גישה. יש פה קבוצה שבאה במטרה לשחק כדורגל בכל משחק. המטרה כרגע היא לשנות את המחשבה והגישה של השחקנים".

על המשחקים הקרובים: "הליגה שוויונית. אנחנו לא נרים ידיים. אין זמן לחישובים, מכל משחק אפשר לקחת נקודות. צריך לשחק במחויבות יותר גדולה".

על מאיר בן מרגי: "אני מעריך אותו מאוד ושמח מאוד שהוא נשאר. דרשתי שהוא יישאר, כי הוא מכיר ואוהב את המערכת. אני זקוק לעזרה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully