וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה טוענת: זריקת האבוקות הגיעה כנקמה על החרמת מנוי

15.2.2016 / 15:00

בהתאחדות דנו בערעור שהגישה הקבוצה נגד עונש הרדיוס שהושת עליה. עו"ד שוכטוביץ': "הפעולות שמבצעת מכבי חיפה הן ברף הכי גבוה", החלטה צפויה עד מחר. פרנק סאנדי (20) יצטרף לאימונים

מערכת וואלה!

מכבי חיפה התייצבה היום לדיון בערעור שהגישה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעניין הרדיוס שספגה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. כזכור, הירוקים טענו בדיון המוקדם כי איתרו את זורקי האבוקות שנתפסו על ידי המשטרה ולכן יש להקל בעונש, אך בית הדין בחר אז לקיים רדיוס בנתניה. את הירוקים ייצגו בדיון עו"ד אודי שוכטוביץ' והמנכ"ל איתמר צ'יזיק. הטענה העיקרית של הירוקים היא שמבירור שנערך עם המשליך הוא טען כי זריקת האבוקות הגיעה כנקמה על כך שהמועדון החרים מנויים של חברו.

פרנק סאנדי. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
נבחן בחיפה. פרנק סאנדי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

עוד לפני הדיון בחיפה טענו כי שכרו חברת אבטחה למשחק בעכו, באמצעותה היא הצליחה לאתר את הפורעים. בנוסף, במועדון טוענים כי אין באפשרותם להגיש תביעות אזרחיות נגד חלק מהפורעים, בטענה שחלקם חסרי אמצעים כלכליים להתמודד עם התביעה. כעת יחכו הירוקים להחלטה של בית הדין העליון שאמורה להתקבל עד מחר.

את ההתאחדות ייצג בדיון עו"ד התובע ניר רשף. הדיינים הם פרופסור מיגל דויטש ואסתר קובו. כזכור, במהלך הדיון הראשון טען הדיין עמנואל סלע כי מכבי חיפה "נקטה ברובד הנמוך של סל האמצעים". כעת טען עו"ד שוכטוביץ' בדיון כי "הפעולות שמבצעת מכבי חיפה הן ברף הכי גבוה".

בנושא אחר: חיפה הודיעה היום כי פרנק סאנדי בן ה-20, נחת הלילה בישראל ועורך בשעה זו בדיקות רפואיות במרכז הרפואי. הבלם הצעיר מגיע להתרשמות, במידה וירשים יחתום במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully