וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: דורה ייפגש עם הצוות המקצועי, יערוך אימון בכורה בשלישי

15.2.2016 / 10:54

המאמן החדש של הקבוצה הצפונית יערוך היום שיחה עם הצוות המקצועי ובשלישי יערוך מסיבת עיתונאים ויחתום רשמית על חוזה לסוף העונה. השחקנים זכו ליום חופש ומחר יפגשו את המאמן החדש

one

מאמנה החדש של עירוני קרית שמונה, שלומי דורה ייפגש היום עם אנשי הצוות המקצועי והמנהלתי של המועדון ומחר (שלישי) יעביר אימון בכורה בקבוצה. דורה נחת אתמול בארץ אחרי שעבר שבוע של השתלמות בוויאריאל הספרדית, שם היה אורח של המועדון וצפה באימונים של הקבוצה הבוגרת, של קבוצות מחלקת הנוער וכן בהתנהלות הניהולית של המועדון.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
יאללה, לעבודה. שלומי דורה/מגד גוזני

היום דורה צפוי להגיע לראשונה לפגישה עם הצוות עמו יעבוד כדי לתאם ציפיות ולקבל מידע על הקבוצה, על הבעיות ועל היתרונות כשמחר יגיע הבעלים של המועדון איזי שרצקי לקרית שמונה והשניים יקיימו מסיבת עיתונאים וכן יחתמו באופן רשמי על חוזה עד תום העונה.

השחקנים הופתעו אתמול לגלות שבמקום אימון הם נלקחו לשיחה בה הובהר להם שבמועדון רואים אותם אשמים לא פחות מהמאמן, ומצפים מהם לשנות את ההתנהלות ולהגיע עם מצב רוח שתואם את רוח המועדון. שחקני הקבוצה זכו ליום חופש ומחר ייפגשו בפעם הראשונה את דורה כאשר לא מעט שחקנים כבר שיחקו תחת המאמן בקבוצות אחרות דוגמת רועי שוקרני, אור אוסטוינד, דניאל בורחל ועודד אלקיים כשגם אוסטין אמוטו וקאסיו פרננדס היו שחקנים אותם דורה ניסה להביא לקבוצות בהן אימן בעבר, אך בסופו של דבר הייתה זו קרית שמונה שהצליחה להחתימם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully