וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין צפויה לסיים את העונה בגרעון תקציבי של כ-2 מיליון ש"ח

15.2.2016 / 10:07

בקבוצה עדיין לא קיבלו את הכסף מהעירייה: "אם יצטרכו לכסות את הגרעון, לא בטוח שההנהלה תישאר בסוף העונה". הקבוצה תחסוך 220 אלף שקלים אם אלי כהן יחתום בהפועל חיפה

one

בבני סכנין צפויים לסיים את העונה בגרעון של כשני מיליון שקלים, כך עולה מחישוב שערכו במועדון. בקבוצה הקפידו בחלון ההעברות הנוכחי ובכלל מתחילת העונה שלא לחרוג מהתקציב שהציבו ולמרות חילופי המאמנים, עמדו בכך. אלא שהעובדה שעד כה הכסף שהובטח מהעירייה לא הגיע, מעמיד את הקבוצה בפני גרעון של קצת פחות משני מיליון שקלים בסיום העונה. התורמים הקטארים העבירו גם העונה כסף לסכנין, אך הפעם היה מדובר במיליון שקלים, כאשר על פי גורמים בכירים במועדון, העובדה שהעירייה עד כה לא הזרימה כסף גרמה לכך שסכנין תסיים את העונה בגרעון המשמעותי.

אם המאמן אלי כהן, שעזב במהלך העונה את הקבוצה, אכן יחתום כצפוי בהפועל חיפה סכנין תחסוך 220 אלף שקלים והגרעון יצטמצם. בקבוצה עדיין מקווים שבעירייה יעבירו להם את הכסף והם יוכלו לסיים את העונה עם עודף תקציבי, אך כרגע יש סקפטיות לגבי הנושא: "אף אחד לא יתפלא אם בסוף מוחמד אבו יונס, חאלד קאסום (דוכי) והאחרים שוב יתייאשו והפעם יעזבו באמת", אמר גורם בהנהלת בסכנין, "העירייה כל הזמן הבטיחה, אבל בפועל לא נכנס כסף. אם בקבוצה יצטרכו לשים שני מיליון שקלים כדי לפתוח את העונה הבאה ולכסות את הגרעונות, לא בטוח שההנהלה הנוכחית תישאר".

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יחסוך לסכנין כסף? אלי כהן/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully