וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע נרגעו: אליניב ברדה סובל מעומס, יחזור לאימונים בשישי

15.2.2016 / 9:57

החלוץ לא זקוק לצילום ויזכה למנוחה מוחלטת עד סוף השבוע. הערכה: אובידיו הובאן מעכב את החתימה גם בגלל היורו. מתן אוחיון רוצה לצאת לניתוח, הבעיה: שיר צדק וביטון עם ארבעה צהובים

one

בהפועל באר שבע יכולים לנשום לרווחה: אליניב ברדה לא יעבור צילום בעקבות בפציעה באזור שריר התאומים מאחר שבבדיקה שנערכה לו התברר כי הוא סובל מכיווץ בלבד שנובע מעומס. ברדה קיבל אישור להגביר את קצב האימונים רק ביום שישי בתקווה שיהיה כשיר לקראת המשחק ביום שני מול בני יהודה ועד אז יזכה למנוחה מוחלטת. "כמובן שלא נסכן את אליניב, אבל התוצאות של הבדיקה מעודדות", אמרו הבוקר במועדון.

אחרי שהחתימו את הקפטן, המנכ"ל אסי רחמים ממשיך לנהל שיחות עם סוכנו הרומני של אובידיו הובאן. השיחות מתנהלות בחשאיות, עקב הרצון לסגור את העסקה ללא התערבות של הפועל תל אביב, שמפעילה לחצים על הרומני לחתום אצלה. בסביבתו של הובאן בטוחים כי ההצעות יזרמו בקיץ, זאת לנוכח היורו בו יטול חלק עם נבחרת רומניה, החל מה-10 ביוני, לאחר שסיימה כסגנית בית ו'. נראה כי זאת הסיבה העיקרית לכך שהקשר לא חותם בשלב זה על חוזה. בבאר שבע מציעים להובאן כ-250 אלף יורו לעונה. הובאן ייעדר מהמשחק מול בני יהודה בשל צבירת כרטיסים צהובים. מאור מליקסון גם הוא בספק למשחק.

בעקבות חזרת המגן בן ביטון והבלם וויליאם סוארס, במועדון מתכוונים להמליץ למתן אוחיון לצאת לניתוח בקע כבר עכשיו, כדי שיהיה מוכן לשלבים המאוחרים של העונה, אולם שיקול אחר עומד גם הוא בצל ההמלצה: בן ביטון ושיר צדק ספגו ארבעה כרטיסים צהובים, ואוחיון משמש כגיבוי בשתי העמדות. "יש סגל רחב ולא מעט פציעות, אולי עכשיו זה הזמן הנכון עבורו לצאת לניתוח, יש שיקולים לכאן ולכאן", אמרו.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
יזכה למנוחה. ברדה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully