וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמו של פייטון מאנינג נכלל בתביעה בנושא הטרדות מיניות

15.2.2016 / 9:51

קבוצת נשים הגישה תביעה פדרלית נגד אוניברסיטת טנסי בטענה להעלמת עין ולכיסוי של הטרדות להגנה על ספורטאי המוסד. פייטון מואשם שהניח את איבריו הפרטיים על פניה של רופאת קבוצת הפוטבול ב-1996

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
מקרה לא נעים. מאנינג/AP, Jack Dempsey

רק לפני שבוע פייטון מאנינג היה על גג העולם. הקוורטרבק, שיחגוג בעוד כחודש את יום הולדתו ה-40, סופסוף זכה באליפות השנייה בקריירה, כאשר נעזר בהגנת דנבר בדרך אל התהילה.

מרגע סיום המשחק, כולם מחכים להודעה של מאנינג לגבי עתידו ולהכרעה שלו האם הוא פורש או ממשיך לשחק לעונה נוספת, אלא שכעת ייתכן כי דעתו תוסח מהנושא, בגלל עניינים פחות נעימים.

בבית המשפט הפדרלי בנאשוויל, טנסי, הוגשה השבוע תביעה על ידי קבוצה של נשים, שטוענת שאוניברסיטת טנסי העלימה עין וכיסתה הטרדות מיניות ו"סביבה מינית עוינת" מצד הספורטאים שלה.

אחד השמות שעולים מתוך התביעה הוא זה של מאנינג, שכיכב במדי הוולנטירס. על פי ההאשמות, ב-1996 הניח השחקן את איבריו הפרטיים על פניה של רופאת הקבוצה, ד"ר ג'יימי נוורייט, בשעה שזו בדקה אותו לאחר שנפצע. הרופאה תבעה את מאנינג לאחר המקרה, בעוד הוא טען שעשה "מונינג" (הראה את ישבנו) לחבר לקבוצה. אותו חבר אגב, הכחיש את הדברים והתביעה הסתיימה בהסדר, שכלל את עזיבתה של נוורייט את האוניברסיטה.

כעת כאמור, המקרה חוזר לכותרות בשל תביעה קבוצתית וכוללת יותר נגד האוניברסיטה: "המדיניות של האוניברסיטה גרמה לסטודנטים להיות פגיעים לתקיפה מינית והתגובה הייתה לא ראויה כלל לאחר מקרים שכללו הטרדות. נשים שהתלוננו, הושתקו", נכתב בין היתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully