וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריחה של טורונטו, ההתרגשות סביב קובי בריאנט: סיכום האולסטאר

איתי שנקמן

15.2.2016 / 8:24

"היינו צריכים להתחנן כדי להיות ב-ESPN", נזכר כריס בוש על ימים עגומים יותר בקנדה. טורונטו הבריקה בסופ"ש האולסטאר, עם מסיבות, אווירה נהדרת ומשחק שבשיאו עמד כוכב הלייקרס הפורש. שליחנו לטורונטו מדווח

קובי נפרד מהקהל באהבה/רויטרס

רק לפני כשבועיים, כמעט 50 משחקני ה-NFL, כולל טום בריידי ועוד כמה כוכבי ענק, סירבו להגיע למשחק האולסטאר של הליגה (הפרובול) בהוואי. לא מעט מכוכבי ליגת ה-NHL, וביניהם אלכס אובצ'קין הנהדר, ניצלו את פגרת האולסטאר של הליגה שלהם כדי לנוח קצת. ב-NBA לעומת זאת, למרות הטמפרטורות הקפואות בטורונטו, קרוב ל-120 שחקנים פעילים וכ-100 שחקני עבר גדולים לא ויתרו על ההזדמנות והגיעו לקנדה כדי להיות חלק מהחוויה שהפכה ליעד מרכזי בליגה בשנים האחרונות.

כך למשל, אל הורפורד, שחקנה של אטלנטה, היה בקנקון, מקסיקו, כאשר קיבל הטלפון שקרא לו לבוא ברגע האחרון ולהחליף בנבחרת המזרח את כריס בוש הפצוע, תפס אותו יוצא מהבריכה: "אי אפשר לוותר על דבר כזה", הסביר הסנטר, "לא חשבתי פעמיים ועליתי על הטיסה הראשונה לטורונטו. האולסטאר הוא המקום להיות בו".

לראשונה אי פעם, האירוע יצא מגבולות ארצות הברית ואחרי שנים ארוכות, גם לטורונטו היה מה לחגוג, לפחות בתחום הכדורסל: "זה היה סוף שבוע בלתי רגיל, לא נחתי לרגע", אמרה מוניקה, שותפה בסוכנות דוגמנות מקומית, המספקת דיילות למסיבות, "היינו בתפוסה של 200 אחוז ואם היו לי עוד עובדות, גם להן היה איפה להיות". מחמישי בערב ועד הלילה, כוכבי הליגה והמוזיקאים הבולטים אירחו מסיבה אחר מסיבה. סנופ דוג ושאקיל אוניל, לודקריס ועוד ועוד.

הקור שהגיע עד מינוס 40 מעלות הכריח רבים להשתמש בשירותי ה"אובר", הסעות ממקום למקום, מה שהוביל לעליית מחירים קיצונית. כך למשל, בחור מפרבר של טורונטו נפרד מ-600 דולר (!) כדי לחזור הביתה מאחת המסיבות המדוברות וגם נהגי הלימוזינות חגגו. אחד מהם נהג שמונה שעות מניו יורק: "אחרי השנה שעברה, שהייתה בניו יורק, ידעתי שאני חייב להיות פה. זו העבודה האמיתית".

קובי בריאנט מול דוויין וייד במשחק האולסטאר. רויטרס
וייד רואה את ההתחזקות של טורונטו/רויטרס

קייל לאורי, כוכב הראפטורס ואחד מ"מארחי" סוף שבוע האולסטאר, אמר: "תמיד אמרו על שחקנים ש'הם טובים, אבל הם מטורונטו'. אולי עכשיו זה ישתנה". כריס בוש, ששיחק בעיר בין 2003 ל-2010, הוסיף: "היינו צריכים להתחנן כדי להיות ב-ESPN". אלא שמרגע שנודע ב-2013 שהאולסטאר מגיע, והראפר דרייק גויס לשווק את האירוע, הדברים השתנו: "אני זוכר כשכריס בוש שיחק כאן. היה להם קשה, אבל עכשיו הם בקדמת הבמה. 'אנחנו הצפון' מתחזקים", סיפר דוויין וייד.

בלב המשחק והאירוע כולו עמדה הפרישה המתקרבת של קובי בריאנט. הערב החל בטקס מרגש לכבוד ה"בלאק ממבה" ונמשך בחגיגות עם המשפחה ופרידה מהקהל. קווין דוראנט הודה: "דיברתי עם דריימונד גרין לפני ולאורך המשחק והרגשנו שאנחנו חלק ממשהו גדול ובלתי רגיל. היה כיף".

וכמובן, אי אפשר בלי הזווית הישראלית. אדם סילבר נשאל על פיטוריו של דיוויד בלאט ורק ענה: "זה כמו כשזוגות מתגרשים. אף פעם לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים" ואילו ולאדה דיבאץ', המנהל המקצועי של סקרמנטו, הודה: "הופתעתי והפריע לי שכספי לא היה בתחרות השלשות. הגיע לו להיות כאן. הוא אחד הקלעים הטובים בליגה, הוא בעונה נהדרת ואנחנו בונים עליו להמשך ומקווים שישמור על הכושר שלו".

עוד באותו נושא

המערב ניצח 173:196 את המזרח באולסטאר, הקהל נפרד מקובי בריאנט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully