וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "היה שינוי בגישה", גפני: "לא נוריד את הראש"

15.2.2016 / 8:00

בהפועל ירושלים ניסו לשאוב עידוד מהמלחמה אחרי עוד הפסד באילת אחרי הארכה. הגארד הוסיף: "כולנו הגענו למשחק בגישה שנתנו את הכל". ההנהלה תדרוש הבהרות מדני פרנקו

one

המשבר בהפועל ירושלים נמשך. אמש (ראשון) הפסידה אלופת המדינה 92:83, מה שהיה הפסדה השמיני בעשרת המשחקים האחרונים. ראשי הקבוצה אינם מרוצים מתפקודו של המאמן דני פרנקו בחודשים האחרונים, והביקורת עליו גוברת מיום ליום. ראשי המועדון חושבים כי היה ניתן להוציא הרבה יותר מהקבוצה ולא מקבלים את התצוגות הרעועות בתקופה האחרונה. למרות שאין החלטה לפטרו כרגע, ההפסד אמש אינו מועיל למעמדו של המעורער של המאמן. בהנהלת ירושלים החלו כבר משבוע שעבר בשיחות אינטנסיביות על המצב הרע של הקבוצה.

לדני פרנקו ושחקניו לא היה זמן רב להתאושש מההפסד לאילת. מיד בתום המשחק השחקנים מיהרו לטיסה חזרה לתל אביב, כשאת הארוחה אכלו במטוס. האווירה בקרב השחקנים היתה מתוחה. המאמן פרנקו ישב ליד עוזרו מתן חרוש ושוחח עימו על הקבוצה וכיצד להיחלץ מהמשבר. בימים הקרובים תשוחח הנהלת הקבוצה עם המאמן פרנקו ותבקש הבהרות לגבי מצב הקבוצה.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
האכזבה נמשכת. דני פרנקו/ברני ארדוב

בשבוע שעבר קיים המנכ"ל גיא הראל שיחות עם השחקנים והבהיר להם "כי מי שלא רוצה לתת את הכל ולהיות כאן לא חייב. הוא יכול לבוא אליו ויקבל מכתב שיחרור", ההפסד בטח לא מוסיף לאווירה בקבוצה. כזכור, בקבוצה סיפרו כי ד'אור פישר מציג יכולת חלשה וכי הוא נראה מוטרד מאוד ממצבו האישי מאז שובו. אולם, בקבוצה מודעים כי המצב בעייתי כי השחקן נמצא במצב רגיש בשל אובדן אביו. אכזבה ישנה גם מהיכולת של דונטה סמית'. בקבוצה לא שוללים שיחרור שחקנים, כשבמקביל בודקים מספר שחקנים. אדגר סוסה, ששיחק בעבר בססארי ואולם הגרמנית וכיום בפטרושימי האירנית, מועמד כמו גם הגארד האמריקאי ג'מאל פרנקלין שמשחק העונה בליגה הסינית.

יותם הלפרין סיכם את המשחק: "לא שיחקנו כדורסל מספיק טוב מול אילת. אבל היה שינוי בגישה וכולנו הגענו למגרש בהרגשה שאנחנו עושים את המקסימום, אנחנו לא נמצאים מבחינה מקצועית בתקופה הכי טובה שלנו. נעבוד על זה ונשתפר עם הזמן. אין לי ספק בכך. יש לנו זמן להגיע מוכנים לפלייאוף".

טוני גפני הוסיף: "במחצית השנייה ובהארכה הפגנו מלחמה ונצטרך לתת את זה גם במשחקים הבאים. לא נוריד את הראש וננסה להשתפר. צריך לתת גם קרדיט לאילת. הם הציגו משחק טוב והציגו המון ביטחון במשחק שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully