וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ירון הוכנבוים ימשיך עונה נוספת אם הקבוצה תישאר

אופטימיות גדולה במועדון אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה ודרשו :"טאבלטים, טאבלטים". במועדון דחו את הטענות שעוז פרץ לא שותף בעקבות הסכם עם היריבה

one

אחרי שצברו שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ואתמול (שבת) רשמו ניצחון חשוב מאוד 0:1 על מכבי פתח תקוה, בהפועל עכו אופטימיים מאוד לגבי הסיכויים לשרוד בליגת העל עוד עונה. כל כך אופטימיים שכבר כרגע הנהלת המועדון הצהירה כי אם הקבוצה תישאר בליגה, ירון הוכנבוים יישאר גם בעונה הבאה.

בחדר ההלבשה של הקבוצה נרשמה חגיגה גדולה אחרי המשחק אתמול והשחקנים צעקו לחברי ההנהלה: "טאבלטים, טאבלטים", זכר להבטחות כי אם הקבוצה תנצח, כל השחקנים ייקבלו טאבלטים חדשים. ללא קשר, בעכו יש תחושה טובה מאוד מאז ההתחזקות בחלון העברות ובקבוצה גם העידו שמחנה האימון הקצר שנערך בשבוע שעבר בקיסריה, גיבש מאוד את הקבוצה.

כל התחושות הללו ושיתוף הפעולה המצוין בין המאמן הוכנבוים לבין ההנהלה, הביאו לכך כי כבר היום בעכו בטוחים כי השידוך הזה עם המאמן ימשיך גם בעונה הבאה אם עכו תישאר בליגה כאמור. "יש פה מערכת יחסים מצוינת", אמרו בקבוצה. "אנחנו מרגישים שירון אוהב את המועדון ורוצה להישאר וגם ההנהלה סומכת עליו".

אגב, בעכו דחו על הסף את הפרסומים על כך שעוז פרץ לא שותף אמש במשחק בגלל הסכם עם מכבי פתח תקווה ממנה השחקן הושאל. בקבוצה הצפונית טענו אתמול כי פרץ כבר התחמם ואף היה אמור להיכנס, אך בגלל שיקולים מקצועיים ציון צמח הועדף עליו בסופו של דבר.

"חגגנו מספיק ועכשיו אנחנו עם הראש לבית"ר" אמר היום מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן. "עשינו ניצחון סופר חשוב אתמול וכולם מאושרים. עכשיו צריך לרדת לקרקע ולהמשיך במומנטום הזה גם מול בית"ר ירושלים". אגב, לקראת המשחק ביום ראשון 1,400 כרטיסים יועברו לבירה. בעכו מקווים כי התוצאות האחרונות יביאו עוד קהל למגרש ביום ראשון על מנת לדחוף אותה לניצחון שלישי רצוף".

שחקני הפועל עכו משה מישאלוב, ציון צמח. מגד גוזני
חגיגות גדולות/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully