וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד קנדיל סובל משבר באף, בסכנין מפנטזים על הפלייאוף העליון

14.2.2016 / 9:05

השוער נפצע בניצחון החוץ על בני יהודה וממתין לשמוע כמה זמן הוא ייעדר. בקבוצה מרוצים "הגענו לישורת האחרונה כשאנחנו תלויים רק בעצמנו. אנחנו צריכים שהקהל ימלא את דוחא בשני המשחקים הקרובים"

one

שוערה של בני סכנין, מחמוד קנדיל, סובל משבר באף. קנדיל נפצע במהלך המחצית השנייה במשחק הניצחון על בני יהודה 0:2 אתמול (שבת) בבלומפילד והוחלף על ידי רן קדוש. היום יתברר סופית כמה זמן הוא צפוי להיעדר מהמגרשים.

מלבד הפציעה של קנדיל בקבוצה היו מרוצים מאוד מהמשחק מול בני יהודה ומהניצחון שקירב את הקבוצה מרחק נקודה אחת בלבד מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון. לסכנין מצפים שני משחקי בית רצופים נגד הפועל כפר סבא ועירוני קרית שמונה, ולאחר מכן היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע.

גורם במועדון אמר: "גם כפר סבא וגם קרית שמונה הן קבוצות שנמצאות בסיטואציה דומה לשלנו. אם ננצח את שתיהן, נעשה צעד ענק לקראת הפלייאוף העליון. הגענו לישורת האחרונה כשאנחנו תלויים רק בעצמנו וכשהעפלה לפלייאוף העליון תלויה בנו. הקהל הופך להיות במשחקים האלה פרמטר חשוב. אנחנו צריכים שבניגוד למה שקרה מוקדם יותר העונה, הקהל ימלא את דוחא בשני המשחקים הקרובים".

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין יורד אחרי פציעה. יוסי ציפקיס
קדוש יחליף אותו עד שהוא יחלים. קנדיל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully