וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אבי לוזון עודד את השחקנים, ביקורת על המשחק ההגנתי

14.2.2016 / 8:21

לוזון נכנס בסיום ההפסד להפועל עכו לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "עדיין רוצה להגיע לפלייאוף העליון". שחקנים: "שיחקנו נורא, נמאס מהמערך הזה". איתמר ניצן: "מרוב שרוצים, זה לא הולך"

one

המשבר שחווה מכבי פתח תקוה רק הולך ומחריף. המלאבסים רשמו אתמול (שבת) את הפסד הליגה השישי ברציפות שדרדר אותם עד למקום התשיעי כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה. פתח תקוה מקדימה את הקו האדום בארבע נקודות בלבד, אבל תיאורטית יש לה גם סיכוי בכל זאת להשתלב בפלייאוף העליון שכן יש לה שתי נקודות בלבד פחות מבני יהודה השישית.

בסיום משחק ההפסד 2:1 להפועל עכו שרקו האוהדים בוז לעבר השחקנים, וצעקו להם: "תרדו מהמגרש". השחקנים, שהבינו שהמשבר רק הולך ומעמיק, התקשו להרים את עצמם מהמגרש בסיום, כשעומר דנינו אף נשכב על הדשא ורק חבריו הרימו אותו בסיום. אם בשבועות האחרונים הקבוצה עוד הציגה כדורגל טוב, אך לא השכילה לקחת נקודות, הפעם פתח תקוה הייתה חלשה מאוד ולא הרבתה לסכן את השער.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
הלחץ גובר. בן שמעון/מגד גוזני

בסיום המשחק נכנס אבי לוזון אל חדר ההלבשה, ושוחח עם השחקנים ששמרו על דממה במשך מספר דקות. לוזון אמר להם בין השאר: "המצב שלנו קשה, אבל אני בטוח שיש פה שחקנים שיוכלו להוציא אותנו מזה. אני עדיין רוצה להגיע לפלייאוף העליון וחייבים להתחיל לקחת נקודות. תרימו את עצמכם".

למרות הדברים האופטימיים, בקרב השחקנים קיימת תחושה שניתן היה להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה. אחד מהם אמר: "שיחקנו פשוט נורא. הכול היה איטי ולא מסודר, וגם נמאס כבר מהמערך הזה. אי אפשר לשחק ככה בצורה כל כך הגנתית. אנחנו לא מצליחים להבקיע וגם את השער שכן הכנסנו, זה היה ממצב נייח. אנחנו בבור עמוק שאנחנו חייבים לצאת ממנו".

בסיום המשחק ניסה השוער איתמר ניצן להסביר את מה שעובר על הקבוצה בשיחה עם העיתונאים: "יש הרגשה לא טובה, אבל נצטרך להרים את עצמנו מהר מאוד. אנחנו חייבים להתמודד גם עם מצבים כאלה ולנסות עדיין להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון, ומצד שני לא להסתבך במאבקי תחתית. לא נראינו טוב נגד עכו, אבל לפעמים זה מה שקורה בכדורגל שמרוב שאתה רוצה, שום דבר לא הולך. אסור לנו להתחיל לחשוב מה יהיה איתנו, אלא על ההווה, ולהתרכז במשחק הבא. החודש הקרוב הוא מאוד קריטי, וגם המשחק הזה היה מאוד קריטי, אבל נצטרך להמשיך הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully