וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לגוטמן ושחקני הרכש של הפועל תל אביב: "זו קבוצה אחרת לגמרי"

האדומים באופוריה אחרי הניצחון על רעננה. השחקנים מתלהבים מהמאמן ("מאמן גדול, יש שיפור בכל הפרמטרים"), במועדון מנבאים עתיד ורוד לניקוליץ', בארי ושוינפלד, שבטוח: "יש כאן המון איכות"

one

על אף שבהפועל תל אביב מצהירים כי תהיה מלחמה על הירידה עד סוף העונה, נראה כי היכולת אמש (שבת) בניצחון 1:2 על הפועל רעננה הכניסה אופטימיות ואפילו מן אופוריה אצל האדומים. בהפועל תל אביב עסקו אתמול בעיקר בחגיגות.

אף אחד במועדון לא ציפה ליכולת כזו לפני המשחק. אומנם, התיקו בדרבי החזיר את הביטחון לשחקנים, אבל גוטמן הביע חששות כבדים בפני אנשים במועדון על רמת השחקנים והסגל. נראה כי המאמן היה כמעט מיואש ואמר באחת הפעמים: "לא האמנתי שתהיה כל כך הרבה עבודה בקבוצה". הלחץ לקראת רעננה גבר ושחקנים בקבוצה אמרו לפני המשחק: "גם תוצאת תיקו לא טובה לנו. חייבים ניצחון ויש מתח נוראי לפני המשחק". גוטמן המשיך לעודד את השחקנים לפני המשחק ואפילו בפיגור במחצית. בסוף הוא זכה למחמאות. "אלי מאמן גדול", פרגן אחד השחקנים. "אי אפשר לקחת לו את זה. ההכנה שלו למשחק אתמול ולמשחקים בכלל מדהימה. כל שחקן יודע בדיוק את התפקיד שלו ורואים שיפור בכל הפרמטרים. זו הייתה נראית קבוצה אחרת לגמרי מזו שעלתה בדרבי".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב (שמאל) עם עוזרו וואליד באדיר. ברני ארדוב
רוח חדשה. גוטמן/ברני ארדוב

גם שחקני הרכש נמניה ניקוליץ', חמזה בארי וארון שוינפלד זכו לשבחים. בהפועל תל אביב טוענים כי מוקדם מדי לדבר על העונה הבאה וממתינים שהקבוצה תבטיח את המקום בליגת העל, אך יחד עם זאת, מתחילים להרגיש כי יש מספר שחקנים, במיוחד שלושת אלה, שניתן לבנות עליהם לעונה הבאה.

"אני מרגיש טוב כי אני עושה את העבודה שלי והקבוצה ניצחה, שזה החלק הכי חשוב", אמר שוינפלד בסיום. "נלחמנו 90 דקות ויותר חשוב לא נשברנו כשהיינו בפיגור. היינו מאוד מתואמים במשחק כי במהלך השבוע עבדנו על כל מיני דברים שונים שנתנו לנו אופציות במשחק. ידענו מה החולשות של רעננה, ואני שמח שהוצאנו לפועל את תוכנית המשחק. יש הרבה איכות בקבוצה הזו ואני מאמין שיש עתיד מאוד מזהיר למועדון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully