וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: דורה יחתום ל-4 חודשים, שרצקי יחליט על עתידו בקיץ

14.2.2016 / 12:13

המאמן המיועד יקבל הצעה לחוזה עד תום העונה בלבד, הבעלים לא מעוניין להחליט על העונה הבאה ודורה לא יתנגד לתנאי זה. ההנהלה כינסה את השחקנים והבהירה להם שהם אשמים לא פחות מהמאמן

one

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי יחתים את שלומי דורה על חוזה רק עד תום העונה הנוכחית, ובסיומה יחליט האם להאריך את הקדנציה של המאמן בעונה נוספת. שרצקי החליט לסיים את דרכו של סלאח חסארמה לאחר ההפסד אמש (שבת) להפועל כפר סבא והודיע על מינויו של דורה, אלא שלוואלה! ספורט נודע שהבעלים מתכוון להחתים את המאמן, שיוצג ביום שלישי במסיבת עיתונאים, רק עד סוף העונה - ולא לעונה וחצי או לחצי עונה עם אופצייה לעונה נוספת. "איזי רוצה קודם כל להציל את העונה הנוכחית", הסבירו בקרית שמונה.

דורה לא מתכוון להערים קשיים בנושא, ואם לא יקרה משהו דרמטי, המינוי יהפוך לרשמי ביום שני או שלישי. המאמן המיועד נמצא בספרד, שם עבר שבוע של השתלמות בויאריאל, וינחת היום (ראשון) בערב בארץ. מחר הוא צפוי לסגור את העניינים מול שרצקי ולהתחיל לאמן את הקבוצה באופן מיידי, כאשר שאר הצוות שכולל את עוזר המאמן בני בן זקן, מאמן הכושר ערן שדו ומאמן השוערים פיני אברהם יישארו בקבוצה.

שחקני הקבוצה הגיעו היום לאימון הבוקר שהיה אמור להיות מועבר על ידי עוזר המאמן בני בן זקן אחרי הפיטורים של סלאח חסארמה, אלא שבסופו של דבר נערכה שיחה בין הנהלת המועדון לשחקנים. בהנהלה הבהירו שהם תולים את האשמה בשחקנים לא פחות מאשר הצוות המקצועי. בסוף השיחה חלק מהשחקנים ירדו לכר הדשא לאימון שחרור עם מאמן הכושר והשאר הלכו לביתם והתבקשו לחזור עם מוטיבציית שיא ביום שלישי, אז דורה צפוי להעביר את האימון.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
לא יערים קשיים. דורה/מגד גוזני

עם תום המשחק אמש נכנס שרצקי למשרדים בקומה העליונה באיצטדיון בקרית שמונה ושוחח עם חסארמה. שרצקי הבהיר למאמן שהוא מצפה ממנו לקחת אחריות ואף שאל אותו אם הוא לא מרגיש שזה כבד עליו, אלא שחסארמה הבהיר שלא ירים ידיים, ושהוא מסוגל להוציא את העגלה מהבחוץ. בסביבתו של הבעלים אמרו בדקה שלאחר השיחה: "אנחנו לא יכולים ללכת ומי שצריך ללכת לא רוצה לעשות את זה. איזי יצטרך לעשות את המהלך, אין ברירה". שרצקי עזב את האיצטדיון אך לאחר עוד כמה התייעצויות, ולאחר שראה את האוהדים שחיכו מחוץ לאיצטדיון ודרשו בפיטוריו של המאמן, התקשר לדורה. לכששמע שמאמן מכבי נתניה לשעבר מוכן להגיע, בישר לחסארמה על סיום דרכו.

השחקנים מבינים כעת שעם חילופי המאמנים, הלחץ עליהם יהיה גדול מאוד. "אנחנו מצפים לשלומי, אבל חובת ההוכחה היא עלינו. עכשיו אי אפשר יהיה אפשר לתרץ ולהגיד שהמאמן זה הבעיה", אמר אחד השחקנים. "עכשיו נצטרך להוכיח שאנחנו באמת ראויים למקום גבוה יותר. יש פה הרבה שחקנים שמקווים עכשיו לחזור לכושר הטוב שלהם ורוצים להוכיח הרבה. נקווה שהזעזוע הזה יעבוד".

עוד באותו נושא

עירוני קרית שמונה: סלאח חסארמה פוטר, שלומי דורה יחליפו

לכתבה המלאה
שחקני כפר סבא חוגגים את הניצחון/סוכנות ג'יני

במקביל לזעזוע במועדון, בקרב השחקנים ובכלל, בקרב אנשי הקבוצה קיימת דאגה ממשית מירידת ליגה כאשר אחרי תוצאות המשחקים אמש, הקבוצה מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. "אנחנו חייבים להתחיל לעבוד כי אנחנו תוקפים ולא מבקיעים כבר משחקים רבים", אמר שחקן בקבוצה. "המצב שלנו מסוכן מאוד. הרבה קבוצות שאמרו שלא יירדו נתקפו בשאננות, ולנו אסור שזה יקרה".

"מעכשיו כל נקודה זה מלחמת עולם", המשיך את אותו הקו השוער גיא חיימוב, שחזר לשער אחרי היעדרות ארוכה. "אין ספק שרציתי לחזור לתוצאה אחרת, אך יש מצב נתון. אנחנו קבוצת תחתית לפי המיקום שלנו, צריך להסתגל ולהשיג את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully