וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון מתוסכל: "זה משבר קשה וגדול, הכל הולך הפוך"

13.2.2016 / 22:21

עם זאת, מאמן מכבי פתח תקוה לא מרים ידיים גם אחרי הפסד הליגה השישי ברציפות: "השחקנים צריכים מישהו שירים אותם, זה מה שאני מנסה לעשות". הוכנבוים: "שמח שהתגוננו בצורה חכמה"

one

השקיעה של מכבי פתח תקוה נמשכה הערב (שבת), לאחר שהמלאבסים נכנעו בביתם 2:1 להפועל עכו ורשמו הפסד ליגה שישי ברציפות. גיא דיין (39) וציון צמח (75) כבשו לחבורה של ירון הוכנבוים, שוויון זמני של ראדה פריצה (55) לא הספיק.

דילן סייס/מגד גוזני

"נעקצנו", אמר רן בן שמעון בסיום. "אנחנו מנסים לשחק כדורגל, אבל זה לא מעניין כרגע. השחקנים נתנו את המקסימום. יש תקופות כאלה שהכול הולך הפוך. השחקנים צריכים מישהו שירים אותם, וזה מה שאני מנסה לעשות. הסכנה הכי גדולה זה שאתה מרגיש שיש לך משהו ביד, השחקנים רצו לנצח אחרי ה-1:1, ויש תקופות כאלה שאתה מחמיץ משני מטר באותה התקפה מול שער ריק, וקיבלנו שער מ-35-40 מטר. צריך לדעת לקבל את זה שבכדורגל יש עליות וירידות, יש משברים ואנחנו נמצאים במצב כזה. צריך עכשיו להתעסק פחות עם העבר. אולי זה נכון לעבוד על הטעויות, אבל זה יהיה רק להוציא עליהם. אני צריך לתת להם את הביטחון והשחקנים יצטרכו להרים את עצמם באתגרים הבאים. העונה הזו יכולה ללכת לכל מקום, גם למעלה וגם למטה. זה משבר קשה וגדול, וננסה לצאת ממנו".

המאמן המנצח ירון הוכנבוים אמר: "לא באנו לקחת נקודה למרות שאם היינו לוקחים נקודה, זו לא הייתה בושה. אני שמח שהתגוננו בצורה חכמה. מבחינת לחימה ומחויבות זה משהו שהיה לנו מהיום הראשון, אבל היו חסרים לנו איכות ועומק בחלק הקדמי. כשהגיע ינואר, שדרגנו את החלק הקדמי ואנחנו רואים את התוצאות. מסע ההיחלצות התחיל מהיום הראשון, אנחנו במומנטום טוב ואני מאוד מקווה שזה יימשך. בשבוע כזה צריך להסתכל על השורה התחתונה, אנחנו מכוונים להישאר בליגה, לפעמים זה הולך פחות טוב ולפעמים יותר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully