וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "סוף סוף רשמנו ניצחון שישי רצוף". ארבייטמן: "חבל שלא נתתי אחד קטן"

13.2.2016 / 19:16

הפועל באר שבע הגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות, המאמן נשם לרווחה: "רוצים את כל התארים". ארבייטמן: "עם הזמן אקבל ביטחון, אהיה יותר קליל ואעזור לקבוצה כמה שיותר". גדיר: "עכשיו אני בוגר יותר"

קובי אליהו

היסטוריה בבאר שבע. הערב (שבת) הפועל באר שבע רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות (שיא מועדון) וניצחו לראשונה באצטדיון בחיפה כשגברו 1:2 על הפועל חיפה. בכך, הגדילו את הפער, זמנית, ממכבי תל אביב לשמונה נקודות.

"היה קשה מול קבוצה אינטנסיבית שעושה הרבה בלגן ומשחקת על כדורים ארוכים", ציין ברק בכר. "חבל שקיבלנו את השער, זה נתן להם מוטיבציה. הפועל חיפה שיחקה טוב מאוד. סוף סוף עשינו ניצחון שישי רצוף, סוף סוף ניצחנו פה בחיפה. הגדלנו את ההפרש וזה חשוב מאוד. עכשיו יש לנו זמן לנוח עד יום שני הבא. זה נותן לנו אתגר להמשיך למשימה הבאה. אנחנו כל הזמן חושבים קרוב, למשחק הבא. אנחנו מוכנים להכול, מתייחסים לזה כאתגר. הכי חשוב שנהיה מרוכזים בכל משחק. אנחנו רוצים את כל התארים. רצינו גם את גביע הטוטו, אבל לצערי הפסדנו. אנחנו רוצים הכול. כרגע הליגה היא הדבר הכי חשוב, וכל משחק מבחינתנו הוא מלחמת עולם".

על הרוטציה: "לכולם מגיע לשחק, כולם שחקנים טובים, אבל אני צריך למצוא את אלה שנמצאים בכושר הכי טוב. כל הספסל שלנו רעב, כולם רוצים להצליח. אני אשבור את הראש, זה כאב ראש חיובי".

מוחמד גדיר הוסיף: "הצטרפתי לקבוצה טובה במקום הראשון, קבוצה נהדרת. אני שמח לחזור לארץ, לאט לאט נכנס לכושר משחק. אני יודע שהמאמן רצה אותי פה כבר בקיץ. ברגע שהייתה הצעה מבאר שבע, לא התחרטתי. בחיפה הייתי בן 16-17, היה לי קשה כשלא שיחקתי. עכשיו אני בוגר יותר. קבוצות באות ומסתגרות מולנו, לא קל, אבל הכי חשוב שאנחנו משחקים".

קובי אליהו

שלומי ארבייטמן, שפגש לראשונה את האקסית: "זה הכדורגל, אין מה לעשות. במחצית השנייה כולם ראו קבוצה שונה לגמרי, הגענו להרבה הזדמנויות. חזרנו למשחק ועשינו את המקסימום, אבל לצערנו הפסדנו. יש פה קבוצה טובה מאוד ואני בטוח שנשיג את הנקודות. הרבה זמן לא שיחקתי, כמו שכולם יודעים. כיף גדול לשחק 90 דקות, חבל שלא נתתי איזה גול אחד קטן. עם הזמן אקבל ביטחון, אהיה יותר קליל ואעזור לקבוצה כמה שיותר".

"היה חסר להבקיע שערים", ציין מאיר בן מרגי. "הגענו לכמה מצבים, לא השכלנו להבקיע. הם הבקיעו פעמיים, וניצחו. הלכנו יותר מדי אחורה במקום לדחוף קדימה. הם לחצו אותנו ונענשנו. כשברונו פיניירו הלך לקישור במחצית השנייה, לא פחדנו ושיחקנו טוב. כדי לנצח את באר שבע צריך קודם כל לנטרל אותם בחלק הקדמי ולכן שיחקתי עם עוד בלם, אבל שיניתי במחצית השנייה ואני שמח שזה עזר קצת. עכשיו מסתכלים קדימה, יש לנו את מכבי תל אביב בבלומפילד. הליגה צפופה, אנחנו בתחתית וצריכים להיות חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully