וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "כל עוד בלאט ואני מדברים, אני חי עם עצמי בשלום"

איתי שנקמן

12.2.2016 / 20:47

מאמן קליבלנד, שידריך את המזרח באולסטאר, התייחס ביום התקשורת ליחסיו עם קודמו: "ההגנה שלנו פחות טובה מאז שהוא עזב". לברון: "ההבדל ביניהם? הגובה". קאזינס: "לא ברור לי איך כספי לא כאן". שליחנו לאולסטאר, איתי שנקמן, מדווח מטורונטו

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
כולם רוצים את קובי/רויטרס

סוף שבוע האולסטאר בטורונטו עומד בסימן הפרישה המתקרבת של קובי בריאנט. כוכבי הליגה האחרים שהגיעו לאירוע בקנדה הודו שהם נדהמים מתשומת הלב לה זוכה כוכב הלייקרס ורובם התפנו לדבר עליו ועל הזכרונות ממנו. ה-MVP המכהן, סטפן קרי, אפילו התחיל את סבב הראיונות שנערך עמו במסגרת יום התקשורת במשפט: "מה אתם רוצים ממני? קובי שם". בריאנט עצמו אמר: "אני מסתכל מסביב ורואה חבר'ה ששולטים בליגה. כשהתחלתי לשחק, הם היו בני ארבע".

לברון ג'יימס אמר: "כבוד גדול להיות באולסטאר האחרון של קובי. זה יהיה מיוחד לכולנו ולקהל, לחלוק את הרגע הזה איתו. אני עדיין זוכר שראיתי את האולסטאר האחרון של מייקל ג'ורדן ואני מתרגש באותה מידה. אין ספק שהפרישה של קובי מזכירה לי שהדור שלי הבא בתור. זה גורם להרבה הרהורים". קינג ג'יימס נשאל גם על המצב בקליבלנד וענה: "אנחנו חייבים להשתפר. אסור לנו לחשוב על גולדן סטייט, כי אנחנו עדיין לא שם. צריך להתקדם ממשחק למשחק". לברון נשאל מה ההבדל הגדול בין בלאט לטיירון לו וענה: "הגובה שלהם".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
נרגש עבור קובי. לברון/רויטרס

לו יאמן את נבחרת המזרח. מאמ קליבלנד הפך לאחד האנשים הפחות אהובים בישראל בתקופה האחרונה, מאז החליף את דיוויד בלאט המפוטר בתפקיד. לו, ששיתף פעולה על המגרש עם קובי בריאנט, אמר: "בכל פעם ששחקן חדש היה מגיע לקבוצה, קובי היה לוקח אותו לאחד-על-אחד כדי להראות לו מי בעל הבית. המשחק לא נגמר עד שקובי הביס אותו. מוסר העבודה שלו מדהים והרצון לנצח הוא ללא תחרות". לו נשאל על השינוי שחל בקאבס מאז עזיבתו של בלאט ופתח את התשובה בחיוך: "ההגנה שלנו פחות טובה!". הוא המשיך: "בהתקפה אנחנו משחקים מהר יותר וקולעים יותר ועכשיו חייבים להשתפר הגנתית. מה שקרה לבלאט זה חוסר מזל. אני עדיין מתייעץ איתו וללא ספק חושב שיש לו מקום לאמן בליגה". לו הודה שהוא מודע לכך שהישראלים לא מחבבים אותו: "אבל כל עוד דיוויד יודע שזה לא ככה ואנחנו מדברים, אני חי בשלום עם עצמי".

את המערב יאמן גרג פופוביץ'. הווריירס אומנם מובילים את החטיבה הזו, אבל החוק קובע כי לא יכול להיות אותו מאמן פעמיים ברציפות באולסטאר ולכן, סטיב קר שהדריך את המערב בעונה שעברה, פינה את מקומו לפופ, שבדרכו המיוחדת אמר: "אחד הדברים השנואים עליי זה הראיונות בין הרבעים", לפני שניסה לחשוב על שאלות מעניינות יותר, שאולי היה שואל את עצמו. על בריאנט הוא הוסיף: "עדיין יש לו את האש, הוא עדיין רוצה לשלוט ולהשמיד את היריב שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טיירון לו מאמן המזרח באולסטאר. רויטרס
שלם עם עצמו. לו/רויטרס

לקראת המשחק הוא אמר: "כשאתה גדל, אתה לא מאמין שתהיה פעם עם כל השחקנים הגדולים באותו חדר. המשחקים האלה מהנים, כי אין מתח ובאים ליהנות. השחקנים שלי ינוחו. סטף, דוראנט, ראסל וקליי ישחקו 48 דקות", סיכם בחיוך. על פיטוריו של בלאט, לגביהם כבר העביר ביקורת, אמר פופוביץ': "מעמד המאמן בליגה בירידה, האצבע קלה על ההדק. דיברתי עם דיוויד אחרי שפוטר, אבל מה שנאמר יישאר בינינו".

מי שלא נמצא בחגיגה הזו, לצערו, הוא עומרי כספי. הישראלי של סקרמנטו הוא אחד מקלעי השלשות הטובים בליגה העונה, אבל זה לא הספיק לו כדי לקבל את ההזמנה לתחרות השלשות. דמרקוס קאזינס, חברו הטוב של כספי, שייצג את נבחרת המערב, אמר: "הוא חבר קרוב, שכל אחד היה רוצה בקבוצה שלו. הוא היה חייב להיות בתחרות. לא ברור לי איך הוא לא כאן". ג'יי ג'יי רדיק, שיתחרה בתחרות השלשות מחר, אמר: "בהחלט יש לכספי קייס להיות כאן, אבל מזמן הפסקתי להבין לפי מה בוחרים את המשתתפים. אני בטוח שאם הוא ימשיך ברמה הזו, הוא יהיה חלק מהתחרות בשנים הבאות. היו שנים בהן קלעתי מעל 40 אחוז לשלוש ולא הוזמנתי, אז אני יודע איך הוא מרגיש".

דמרקוס קאזינס סקרמנטו קינגס. רויטרס
כספי חסר לו. קאזינס/רויטרס

זו הפעם הראשונה בה האולסטאר נערך מחוץ לגבולות ארצות הברית, בקנדה והמארחים נרגשים. דמאר דרוזן, אחד משני השחקנים הביתיים של טורונטו בנבחרת המזרח לצד קייל לאורי, אמר: "זה דבר גדול לעיר ולמדינה. זה מראה כמה הכדורסל בטורונטו התפתח וכמה הראפטורס מצליחים". סטף קרי, שחי שלוש שנים בעיר כאשר אביו דל שיחק במדי הראפטורס לקראת סיום הקריירה שלו, הוסיף: "מדהים איך הכול התפתח פה. כיף לראות את כל הפרצופים המוכרים שוב. מאוד מיוחד שזה קורה פה".

בקנדה חיכו 20 שנה להכרה הזו של ה-NBA, שגם הם חלק משמעותי מהליגה. ההגעה של האולסטאר לעיר מסמלת שהתקופה העגומה מאחור והכדורסל נמצא בעלייה ברמת הפופולאריות ומתקרב עד לקודש הקודשים של המדינה, ההוקי-קרח. מזג האוויר, לצער כולם, החליט לא לשתף פעולה והטמפרטורות צנחו למינוס 30 עם הרוח, אבל העיר לא מתרגשת, שביתת נהגי המוניות בוטלה והכל מסביב מרגיש כמו מסיבה אחת גדולה, כולל בתי מלון מלאים, לימוזינות ברחובות וכוכבים שקופצים מחגיגה לחגיגה. הראפר הקנדי דרייק אפילו יקבל את מפתח העיר, לפני שיתפנה לאמן את נבחרת קנדה במשחק הסלבס.

בין 14 המועמדים הסופיים להיכל התהילה שהוכרזו היום, נמצאים אלן אייברסון, שאקיל אוניל, קווין ג'ונסון, שריל סוופס וטום איזו. אייברסון כדרכו, קיבל את ההכרזה בצניעות: "סיפור הכדורסל לא יכול היה להיכתב ללא אלן אייברסון". שאקיל הוסיף: "אבא שלי תמיד אמר שהיום הזה יגיע. רק רציתי להיות כמו הסנטרים הגדולים. אני שמח להיות פה ומקווה להיבחר. זה יום גדול לכל המשפחה שלי".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
חי בטורונטו שלוש שנים. קרי/רויטרס
גרג פופוביץ' מאמן המערב באולסטאר. רויטרס
נהנה מכל רגע. פופוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully