וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברס ויתרו על מאט פורטה, הריידרס נשארים באוקלנד ב-2016

12.2.2016 / 17:29

הרץ האחורי כתב פוסט נרגש בחשבון האינסטגרם שלו ובו חשף כי הג'נרל מנג'ר של שיקגו הודיע לו כי הוא לא ינסה להחתימו על חוזה חדש. הריידרס הגיעו לסיכום לעונה נוספת מול הקוליסאום

העונה החדשה ב-NFL תצא לדרך רשמית בעוד קצת פחות מחודש, בתשיעי במרץ, אולם כבר מעכשיו הקבוצות ברחבי הליגה מתחילות להתכונן ומי שביצעה מהלך משמעותי היא שיקגו, שהודיעה לרץ האחורי מאט פורטה שהוא לא בתכנית שלה להמשך הדרך ושהיא לא תחתים אותו על חוזה חדש.

"למרות התקוות שלי, הימים שלי כשחקן שיקגו ברס הגיעו לסיומם למרבה הצער", כתב פורטה בחשבון האינסטגרם שלו, לצד תמונתו במדי הקבוצה, "מוקדם יותר השבוע הודיעה לי הג'נרל מנג'ר שהוא לא ינסה להחתים אותי על חוזה חדש כאשר אהפוך לשחקן חופשי. אשאר לנצח אסיר תודה על התקופה שלי בשיקגו ועל כך ששיחקתי עבור ארגון עם היסטוריה עשירה כל כך. החרטה היחידה שלי היא שלא הצלחתי להביא את גביע לומברדי לאוהדים הכי טובים בספורט. אני נרגש לקראת הפרק הבא בקריירת ה-NFL שלי, אבל שיקגו תמיד תהיה בית עבורי".

* מי שלא הולכת לשום מקום, לפחות לא בינתיים, היא אוקלנד ריידרס. חודש אחרי שההצעה של הריידרס לעבור ללוס אנג'לס הפסידה לזו של הראמס, הודיעה הקבוצה כי היא האריכה בשנה נוספת את ההסכם שלה מול אצטדיון הקוליסאום ותישאר בעיר גם ב-2016 ואולי אף מעבר לכך. הבעלים מארק דייויס קרא למצב הנוכחי "ווין-ווין" עבור שני הצדדים: "זה נותן לכולנו זמן לעבוד על מציאת מתקן שישמש את הריידרס לטווח הארוך באוקלנד ונותן לנו ביטחון לעונה הקרובה ואולי גם לשנתיים שלאחריה".

  • עוד באותו נושא:
  • מאט פורטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully