וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות במכבי חיפה: לוי מנג'ר בעונה הבאה, או מנהל טכני תחתיו

12.2.2016 / 7:30

מאמן מכבי חיפה צפוי להישאר בכל מקרה כסמכות המקצועית העליונה. המהפכה בסגל תימשך גם בקיץ, כשמספר שחקנים ישוחררו. הוגש הערעור בעקבות משחק הרדיוס מול הפועל תל אביב

one

במכבי חיפה ממשיכים להילחם על כרטיס לאירופה בעונה הנוכחית, אבל במועדון יש מי שחושב כבר על העונה הבאה. רוני לוי, כך אומרים בקבוצה, צפוי להמשיך גם בעונה הבאה כשלמועדון ישנה אופציה להארכת ההתקשרות עימו בכל אחת משלוש העונות עליהן הוא חתום. אפשרויות שעלתה היא מינוי רוני לוי למנג'ר, כשתחתיו יעבוד מאמן. לאחרונה פרסמנו כי במכבי חיפה החליטו למנות איש מקצוע בנוסף ללוי, כשהגדרת התפקיד שלו תהיה מנהל מקצועי או מנהל טכני, אך סמכויותיו יהיו מוגבלות ואינן דומות לאלה שמקבל ג'ורדי קרויף, למשל, במכבי תל אביב.

שמם של אלון חזן וננאד פראליה עלה, כשרשימת המועמדים הסופית תתקבל לאחר שיעקב שחר יקבל החלטה לגבי המבנה המקצועי. לא ברור מהי עמדתו של לוי בעניין, אך הוא יהיה שותף מלא להחלטה הזאת. הירוקים מתכוונים להמשיך את המהפכה בסגל גם בעונה הבאה, כשמספר שחקנים ישוחררו בקיץ. חן עזרא, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, קיבל לפני כחודשיים הצעה ממכבי חיפה לחתום על חוזה ארוך טווח, אך הצדדים לא הגיעו לפשרה ובינתיים לא נערכה פגישה נוספת. אייל משומר מחזיק בחוזה לעונה הבאה וההחלטה לגביו תהיה מקצועית.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. ברני ארדוב
יישאר בכל מקרה האוטוריטה המקצועית העליונה. רוני לוי/ברני ארדוב

ובחזרה לעונה הנוכחית: שחקנים בקבוצה העידו על שיטה חדשה שהכניס רוני לוי לחדר ההלבשה שלו. במהלך מחצית המשחק מול מכבי פתח תקוה, הקרין לוי תקציר של המחצית הראשונה, בה זיהה נקודות תורפה אצל היריבה. לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, במועדון אמרו אתמול כי העובדה שבית"ר ירושלים עדיין לא העבירה את הכרטיסים עבור אוהדיה מהווה הפרת תקנון וייתכן שיהיו בעיות באופן חלוקת הכרטיסים.

יוסי בניון בספק גדול למשחק שייערך במושבה ביום שני. עדיין לא ברור האם ולדימיר סטויקוביץ' יפתח. במועדון הגישו אתמול ערעור בנוגע לרדיוס שספגה בעקבות השלכת אבוקות במשחק מול הפועל עכו. בחיפה יבקשו לזרז את הדיון, מאחר שעוד לפני יום רביעי, המועד בו נערכים באופן מסורתי הדיונים בהתאחדות, במועדון יחלו במכירת הכרטיסים למשחק וזהות המגרש שיארח תשפיע על כמות הרוכשים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully