וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיש צו מניעה לקיום המשחק מול מכבי חיפה

12.2.2016 / 7:18

המאבק של טביב מחריף: הבעלים עדיין נחוש שלא להופיע למשחק הרדיוס במושבה, למרות שמהלך כזה עלול לגרור ירידת ליגה וקנס של מיליון שקל. חבר הכנסת מיקי לוי: "יש כאן סכנה ממשית"

one

בית"ר ירושלים ממשיכה לאיים שלא להופיע למשחק המתוכנן ליום השני הקרוב מול מכבי חיפה, בו היא אמורה לרצות עונש רדיוס ולארח באצטדיון המושבה. גם אנשי בית"ר וגורמים נוספים מהצוות המשפטי אשר ניסו לשכנע את אלי טביב אחרת אמרו אתמול בלילה בצורה נחרצת: "נפלה אצלו ההחלטה, הוא למשחק במושבה לא יופיע. אם לא יהיה שינוי מצד קברניטי הספורט והכדורגל כאן ברגע האחרון טביב הולך עד הסוף. הקונצנזוס בקרב הקהל, התקשורת וכלל חובבי הכדורגל נותן את התחושה שחייבים לעשות סוף לאפליה ולנזקים הכלכליים שנגרמים למועדון. אי אפשר לנהל עסק ככה".

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מוותר. טביב/ברני ארדוב

בהתאחדות ובמנהלת הליגה משוכנעים כי הקנס הצפוי של הטוטו (מיליון שקל) ועונש ירידת הליגה בעקבות אי הופעה ירתיעו את טביב, אבל הוא בשלו. טביב הנחה את הצוות המשפטי של המועדון בראשות אלעד אייזנברג ורוני מוזסון לפנות לבית המשפט ולאחר מכן אם צריך גם לבג"צ בבקשה לקבל צו מניעה לקיום המשחק במושבה והבהיר כי בכל מקרה הוא לא לוקח אחריות על המשחק במושבה.

אתמול עלתה האופציה להעביר את המשחק לאצטדיון חיפה, אך מדובר במגרשה הביתי של מכבי חיפה ותרחיש כזה אסור על פי התקנון. יחד עם זאת, גורמים בהתאחדות במנהלת אמרו אתמול כי אם בית"ר תגיש בקשה שכזאת, ייתכן כי ברגע האחרון ועדת ליגה וגביע תאשר אותה. למרות זאת, לוח הזמנים הצפוף עלול להוות מכשול.

כבר אתמול בערב פנו נציגי המועדון ועמותת האוהדים לשרת הספורט מירי רגב על מנת שתתערב בנושא. רגב בדקה את הפרטים ולאחר שהבינה כי טביב נחוש בדעתו שלא להופיע למשחק היא אמורה לפעול היום בנושא ועשויה לקיים שיחה עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן בניסיון למצוא פיתרון לבעיה.

בינתיים ח"כ מיקי לוי, מי שהיה בעבר מפקד משטרת ירושלים ומכהן כיום כחבר כנסת מטעם מפלגת "ייש עתיד" עלה היום לשידור ב"רדיו ירושלים" ואמר שינסה לסייע: "מישהו מהקברניטים צריך לעשות סדר ולהשתלט על העסק. אנשים צריכים לרדת מהעץ. קברניטי ההתאחדות צריכים להעביר את העונש למשחק אחר. יש כאן סכנה ממשית. המשחק נפיץ בשל הרכב האוהדים וחוסר היכולת של המגרש להכיל את כמות האוהדים. אם אני מפקד המשטרה בפתח תקוה, אני מסרב לקחת אחריות על המשחק ומודיע על כך. אני באופן אישי מוכן לדבר עם מפקד המרחב ולהסביר לו על הסכנה הטמונה כאן. לא יכול להיות שכולם יעצמו עיניים וייתנו לאסון להתרחש, מישהו חייב לקחת כאן אחריות".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דוד קלטינס ודן איינבינדר שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ירידת ליגה? טביב לא נרתע. איינבינדר וקלטינס/ברני ארדוב

בבית"ר אמרו הבוקר (שישי): "שכולם ימשיכו לשבת בשקט ונראה איך זה יסתיים. הגשנו בקשה לוועדת ליגה וגביע לשינוי ודחו אותנו בלי לנסות לשוחח עימנו. כולם מסירים אחריות, המשטרה כל יום מעלה את כמות השוטרים והמאבטחים ואלה שמנהלים את הכדורגל יושבים בצד ומסתכלים. עד יום ראשון כולם כבר יבינו שבית"ר לא מתכוונת להופיע ורק אז יתעוררו ויחפשו פתרונות. הקהל שלנו נחוש שלא להופיע גם במחיר של ירידת ליגה. עם הקברניטים ובית הדין רוצים להרוס את הכדורגל, הם מוזמנים לשבת בחיבוק ידיים ולהגיד שהם כבולים".

אגב, דרישות המשטרה ל-280 שוטרים ו-340 סדרנים מגיעות לעלות של קרוב לחצי מיליון שקל עבור בית"ר, כאשר המשטרה מתירה לקבוצה מכירה של כ-7,000 כרטיסים שאמורים להכניס במקרה הטוב כ-400 אלף שקל לקופת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully