וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "שחקנים עצבניים ואומרים אחד על השני שהם לא טובים"

11.2.2016 / 20:26

אצל הצהובים קיימת אכזבה גדולה לאחר הכישלון ביורוקאפ, שחקנים מאשימים שחקנים אחרים בהפסדים: "כולם על קוצים כאן". הקבוצה קיבלה 30 אלף דולר מהקבוצה הפיליפינית על ארינזה אונואקו

one

אכזבה רבה שוררת במכבי תל אביב לאחר ההפסד 95:84 לניז'ני נובגורוד וההדחה מהיורוקאפ. בקבוצה התרכזו היום (חמישי) בעיקר במזעור נזקים. בגזרת האוהדים, מתכננת ההנהלה מפגש איתם, בו ישוחחו על העונה ומחירי המנויים. בקבוצה החלו כבר בבדיקת מועמדים לעונה הבאה, אך מתכוננים במקביל למשחק חצי גמר הגביע. במועדון לא רוצים לאבד עוד תואר אפשרי ומנסים לטכס עצה כיצד לעצור את כדור השלג בעונה הקטסטרופלית שעוברת על הקבוצה.

ניקולה וויצ'יץ', סילבן לנדסברג, רפי בוגטין, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תסכול במכבי תל אביב/ברני ארדוב

המתיחות וחוסר שביעות הרצון בין השחקנים בחדר ההלבשה באו לידי ביטוי גם אתמול. גורם בקבוצה מספר: "מספר שחקנים הואשמו שהם לא נעים נכון על הפרקט בכדי לקבל את הכדור. יש חוסר שביעות רצון וכולם 'על קוצים' בגלל המצב. שחקנים פשוט עצבניים. אני יודע גם אתמול על שחקנים שאמרו על שחקנים אחרים שהיכולת שלהם לא טובה. כל מה שקורה זה בטח לא עוזר מקצועית לקבוצה".

במכבי בודקים במקביל את אפשרות הבאת גבוה לקבוצה. הצהובים יקבלו עבור שחרורו של ארינזה אונואקו 30 אלף דולר מהקבוצה הפיליפינית בה חתם, מראקלו בולטס. זאת לאחר שמכבי הציעה לשחקן להישאר, אך הוא סירב לחתום על חוזה זמני. מכבי הבהירה שמכיוון שיש לה אופציה על השחקן, יהיה על קבוצתו החדשה לשלם את דמי שחרור. לא ברור אם מכבי "שיחקה " פוקר עם הקבוצה, אולם הפיליפינים נלחצו והסכימו לשלם את דמי השחרור.

בתוך כך, במכבי ממשיכים לסבול ממכת פציעות. אחרי שנפצע מול ניז'ני, קיים חשש כי בריאן רנדל סובל מקרע בירך. השחקן עבר היום טיפול פיזיותרפי ומחר יעבור בדיקת אולטרסאונד לבירור חומרת הפציעה. ההערכה הראשונית היא כי מדובר בקרע בעקבותיו הוא עלול להיעדר גם חודש. כזכור, בהנהלה התקבלה החלטה עקרונית כבר לפני חודש לא להמשיך את ההתקשרות עם רנדל. גם דווין סמית', סובל מכאבים מפציעה כרונית ברגליו אך אין בכוונתו להחמיץ את משחקי הגביע. רק לאחר מכן יוחלט אם עליו לעבור ניתוח נוסף או טיפולים אחרים להקל על הכאבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully