וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות נפרדה מגוטמן. עיני ייפגש עם אלישע לוי וגיא לוזון

11.2.2016 / 13:42

המאמן היוצא, שלא הצליח להעפיל לטורניר גדול, הזיל דמעה בטקס הפרידה ואמר: "התיקו 3:3 ברמת גן בדקה האחרונה הוא כל ההבדל בין הצלחה לכישלון". יו"ר ההתאחדות ייפגש עם המאמנים

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
המאמן הבא? אלישע לוי/קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל נפרדה היום רשמית מאלי גוטמן. בטקס קצר שנערך בהתאחדות לכדורגל קיבל גוטמן חולצה ממוסגרת עם המספר "10" ובמהלכו סיכם בקצרה את הקדנציה הארוכה שלו, במהלכה לא הצליח להוביל את הנבחרת לטורניר גדול. כפי שכבר פרסמנו, אלון חזן יעמוד על הקווים כמאמן זמני במשחק מול קרואטיה ולעיני אין כוונה למנות מאמן לפני המשחק בסוף מרץ. ההערכה היא שהמאמן ימונה בחודש שלאחר המשחק. אלישע לוי וגיא לוזון עדיין מועמדים לאמן את הנבחרת. עיני ייפגש עם שניהם כשיזמין אותם לוועדת האיתור. גם אלי אוחנה ורן בן שמעון יזומנו. הראשון עשוי לשמש גם בתפקיד אחר מלבד מאמן ראשי. אלישע לוי זוכה לתמיכה גדולה בהתאחדות בשל האופי הנוח שלו והעובדה שמדובר במאמן מנוסה בזירה האירופית וותיק בכדורגל הישראלי. גם לוזון, כאמור, בתמונה. בסביבתו של האחרון אמרו השבוע כי הוא יגיע לכל פגישה אליה יזומן. העובדה שלוזון אימן חלק מהשחקנים במדי הנבחרת האולימפית עומדת לזכותו.

בטקס היום השתתפו מלבד עיני גם ממלא מקומו, תמיר גילת, המנכ"ל רתם קמר, הצוות המקצועי של הנבחרת ועובדי ההתאחדות. עיני אמר לגוטמן: "מאוד אהבתי לעבוד אתך ועברתי אתך יחד לא מעט דברים. הרשים אותי מאוד לראות אותך עומד על הקווים ומחזיק מעמד באופן מעורר כבוד בעוד אני הייתי פקעת עצבים ביציע. להיות מאמן נבחרת זה כבוד גדול, ואתה ראוי לו. היטבת להשיב כבוד לכל מי שעבד עמך. התרומה שלך לנבחרת היתה ברמה המנטלית, החוסן והיסודיות שלך, גם אם בסופו של דבר לא העפלנו לטורניר גדול". ממלא מקום יו"ר ההתאחדות, תמיר גילת: "מאוד התרשמנו ונהנינו לעבוד עם אלי ברמת המחויבות, העומק, היושרה והמקצועיות. אני מקווה שהדברים הללו ימשיכו תמיד להיות חלק מהנורמות של הנבחרת".

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר: "אי אפשר לקחת מאלי את העבודה הקשה והמחויבות שלו לנבחרת. אלי תמיד הסתכל לכולם בגובה העיניים והיה חלק מאיתנו. הוא התגייס לטובת המערכת והיה חלק בלתי נפרד ממנה". גוטמן נשא דברים אחרון, אבל ההתרגשות הכריעה אותו והוא התקשה לעצור את הדמעות: "אני רוצה להגיד תודה לכל האנשים שנמצאים פה. היו כאלו שישבתי להם על הראש, שיגעתי אותם, אנשים נהדרים והלוואי שבהמשך דרכי בכדורגל אמצא כמותם. נהניתי. אני מתרגש. התיקו 3:3 באצטדיון רמת גן בדקה האחרונה מול פורטוגל, זה כל ההבדל בין הצלחה לכישלון. תודה רבה".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"התיקו 3:3 באצטדיון רמת גן בדקה האחרונה מול פורטוגל, זה כל ההבדל בין הצלחה לכישלון". גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully