וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הגישה תלונה למשטרה והתלוננה על איומים

11.2.2016 / 9:54

בעקבות החלטת בית הדין לא לאשר דיון חוזר על עונש הרדיוס שהוטל על בית"ר, בהתאחדות מתלוננים על איום של אוהדים נגד בעלי תפקידים. מהמועדון נמסר: "מגנים אלימות, זו לא הדרך שלנו"

one

פרשת עונש הרדיוס של בית"ר מסתבכת: ההתאחדות לכדורגל הגישה לפני מספר שעות תלונה במשטרת ישראל על הטרדות ואיומים בפגיעה בבעלי תפקידים, בין אם בטלפונים הסלולרים, ברשתות החברתיות ובטוקבקים באתרי האינטרנט השונים, בעקבות החלטת בית הדין העליון שלא לאשר דיון חוזר בעניין עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה. בין השאר נכתב באחד הטוקבקים: "יצחק רבין שתיים חכו בסבלנות".

מבית"ר נמסר בתגובה: "אנחנו מגנים כל אלימות. לא זאת הדרך שלנו. יחד עם זאת עשרות אלפי אוהדים מוחים ותומכים בנו באופן חוקי ולא נגררים למקומות האלה, מדובר במחאה לגיטימית וצודקת מאין כמוה ועובדה כי יש קונצנזוס של הקהל מאחורינו וגם קהלים של קבוצות אחרות. האפליה זועקת ואנחנו נילחם על זכותנו ליחס שיוויוני".

כזכור, אחרי שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לדחות את בקשתה של בית"ר ירושלים לערעור נוסף בעונש הרדיוס שנגזר עליה, היום הודיעה הקבוצה מהבירה שהיא תארח את מכבי חיפה באצטדיון המושבה בפתח תקוה ביום שני (20:55, ערוץ 1).

מהקבוצה נמסר כי: "נציגי המועדון היו הבוקר בישיבת היערכות מול משטרת ישראל על מנת לבחון אירוח המשחק במושבה. דרישות המשטרה אינן סבירות בעליל וחורגות את גבול המידתיות שכן המועדון אינו מסוגל לעמוד בהן. אי לכך, המועדון בוחן את האפשרויות הרלוונטיות העומדות לרשותו".

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יממש את איומו? אלי טביב/ברני ארדוב

במהלך הלילה אנשי הצוות המשפטי של בית"ר ירושלים ניסה לשכנע את טביב לרדת מהרעיון של אי הופעה למשחק בשל ההשלכות של המעשה. נציגי המנהלת הודיעו לטביב כי במידה שהקבוצה לא תודיע על מיקום המשחק היא תיקנס ועלולה לרדת ליגה אם לא תופיע למשחק. בבית"ר החליטו לפעול בשני מישורים. מצד אחד להבהיר כי המשחק ייערך במושבה, ומצד שני למצוא פתרונות יצירתיים. אתמול בלילה עוד שקדו בבית"ר לפנות לבית המשפט בנוגע לנזק הכלכלי ולטעון לאפלייה וסכנת האירוח במושבה ולא מן הנמנע כי עד ליום ראשון הקבוצה תפנה לבית המשפט ותבקש צו מניעה.

בעמותת האוהדים תומכים בעמדת הבעלים שלא להופיע למשחק והוציאו הודעה שבה נכתב: "חרף ניסיונות של גורמים במנהלת ובהתאחדות להניא את המועדון ממימוש האיום של אי ההופעה למשחק ולמרות ניסיונות של גורמים בתוך הקבוצה להניא את הבעלים ממימוש האיום, עמותת האוהדים נחושה בדעה אחת כי יש לעמוד איתן על עמדת הבעלים ולא להופיע למשחק ככל שלא ישוחק באיצטדיון טדי על כל ההשלכות אשר תהיינה. לא ניתן לאף גוף ו/או גורם להלך עלינו אימים ולהפחיד אותנו בעונשים דוגמת הורדת ליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully