וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל ירושלים: "אין סיבה שנופיע כך לשום משחק"

11.2.2016 / 9:09

אווירה קשה במועדון אחרי התבוסה לגראן קנריה וההתבזות ביורוקאפ. הביקורת על פרנקו נמשכת, בקבוצה יערכו שיחה עם השחקנים. ג'מאל פרנקלין ואדגר סוסה מועמדים להצטרף

one

לא כך ציפו ראשי הפועל ירושלים לסיים את העונה האירופית. האלופה הישראלית ספגה אמש (רביעי) תבוסה צורבת לגראן קנריה בתוצאה 108:61 וסיימה את הופעותיה בשלב הבתים השני של היורוקאפ במאזן של 6:0. תבוסת השיא של ירושלים באירופה אגב, הייתה ב-2008 כשהפסידה 98:45 לקאזאן והמשחק המביך אמש מהווים את התבוסה השנייה בגודלה של ירושלים.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
עוד מופע אימים של קבוצתו. דני פרנקו/ברני ארדוב

האווירה בקבוצה היתה קשה בסיום המשחק והורגשה היטב בחדר ההלבשה. בירושלים לא יעברו לסדר היום על התבוסה המביכה אמש בספרד ומתכוונים לשוחח עם השחקנים ויבהירו להם כי "תצוגות כאלו אינן מקובלות". אין זה סוד שבירושלים לא מרוצים מהתפקוד של המאמן דני פרנקו במשחקים האחרונים, והביקורת על המאמן פרנקו אינה חדשה. בירושלים ישנה אכזבה רבה מהיכולת החלשה שהציגה הקבוצה באירופה, ובקבוצה סבורים כי היה ניתן להוציא הרבה יותר מהסגל הנוכחי. גם בקרב השחקנים שררה ביקורת על המאמן: מאט ג'נינג וברייסי רייט טענו כששיחקו בקבוצה כי פרנקו לא מכין מספיק תרגילים לקלעים.

ירושלים שיחקה בסגל חסר, כשטוני גפני נשאר בישראל כדי ללוות את אשתו שכורעת ללדת, אולם בקבוצה מדגישים שזה לא תירוץ להפסד. "אין שום סיבה שנופיע כך לשום משחק" , אומרים בקבוצה. אלופת המדינה ממשיכה לבדוק אופציה לחיזוק במקומו של מאט ג'נינג, שעבר השבוע ללוקומוטיב קובאן. הקבוצה מנהלת מגעים עם ג'מאל פרנקלין, שנחשב לסקורר מצוין ומשחק העונה במדי ז'ונגיו בליגה הסינית. גם אדגר סוסה ששיחק, בעבר בססארי ואולם הגרמנית וכיום בפטרושימי האירנית, מועמד.

ומה אמרו בגראן קנריה על הניצחון? מאמן הספרדים אאיטו רנסאנס סיכם: "המשחק הלך לנו טוב, השחקנים שלנו היו יכולים להיות פחות אינטנסיביים בגלל הסיטאוציה אבל הם בחרו שלא ואני מרוצה מהשחקנים שלי. הצגנו אחוזי קליעה טובים, וסיימנו את השלב הזה של היורוקאפ בצורה טובה".

אלברט אוליבר הוסיף: "השגנו יתרון טוב כבר מתחילת המשחק. באנו להתחרות ועשינו את העבודה שלנו. נבוא להתרכז במשחקים הבאים במפעל היורוקאפ בצורה טובה"

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully