וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "השופט הרס את המשחק, הקוון חושב שהמציא את הכדורגל"

10.2.2016 / 21:44

מאמן הפועל אשקלון זעם על צוות השיפוט שפסל לקבוצתו שני שערים והתקרב לגיא ברגר בצורה מאיימת: "אנחנו לא מנצ'סטר סיטי שיפסלו לנו גולים ונחזור". אבוקסיס: "לפני המשחק הייתי קונה 0:1"

ניב אהרונסון

בני סכנין עשתה הערב צעד גדול לקראת חצי גמר הגביע אחרי 0:3 משכנע על הפועל אשקלון מהלאומית. אחרי שהתקשתה מאוד מול בית"ר כפר סבא ועירוני נס ציונה בסיבובים הקודמים, סכנין הפעם לא לקחה שבויים וסגרה עניין מהר מאוד עם שער יפהפה של מוגרבי כבר אחרי ארבע דקות, כשז'אורז'יניו ותאמבי מוסיפים שני שערים. יובל נעים מאמן אשקלון זעם בסיום על גיא ברגר השופט שפסל שני שערים וגם התקרב אליו בצורה מאיימת, כשחיים איצרין מפריד בין הנצים.

חגיגות בדוחא. תאמבי וז'אורז'יניו/ניב אהרונסון

"במשחק חוץ בסכנין שאתה מקבל גול בפתיחה מול קבוצה שגם ככה טובה מאיתנו זה קשה ולמרות זה כבשנו שער חוקי. בא השופט שהוא שופט טוב, אבל הקוון שחצן ויהיר חושב שהוא המציא את הכדורגל". כך אמר בסיום יובל נעים והמשיך לתקוף: "אם איגוד השופטים חושבים שקבוצה תתכונן כל השבוע והם ישרקו ויפסלו גול אז מה נעשה. הוא לא שרק פעם אחת לאופסייד ובגול חוקי שרק לאופסייד. אני לא מחפש תירוצים ולסכנין הגיע לנצח אותנו, אבל אם אנחנו משווים בסכנין אז מה חושבים שאנחנו מנצ'סטר סיטי ונבקיע עוד ועוד?"

"כשאתה פונה אליו ושואל למה פסל גול חוקי אז מעניין אותם אם יצאת מהאזור הטכני. אם ישעו אותו או לא את מי זה מעניין מה זה יעזור לנו. השיטה הזו של משחק בית וחוץ נקבעה מראש וברור שמי שעשה את השיטה הזו נתן הזדמנות לקבוצות הגדולות להצליח יותר וזה מה שיש. יצאנו מהמשחק הזה פצועים אני מקווה שהחלוץ שלנו לא נפצע בצורה רצינית. הגביע זה דובדבן שרצינו להוציא ממנו יותר. השופט הרס את המשחק הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
מרוצה. אבוקסיס/ניב אהרונסון

יוסי אבוקסיס:"מגיע כל הכבוד לשחקנים שרצו אבל יש עוד משחק. בסיבובים הקודמים היה קשה ומול קבוצות שמסתגרות זה תמיד קשה. שיחקנו נגד קבוצה טובה אבל בגדול היינו טובים. לפני המשחק רציתי להתחיל ב-0:1 אבל מגיע כל הכבוד, זה לא מובן מאליו תוצאה כזו. אנחנו עושים סטופ בגביע ומתרכזים בליגה. כל שחקן שיגיע לו לשחק ולא משנה אם זה תאמבי או אחרים ישחקו. קשה מנטלית להכין לגביע ובגלל זה אני מפרגן להם השחקנים הכינו עצמם מצוין ונכין אותם גם לגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully