וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה כינסה ישיבה דחופה, טבק מתרץ: "לא התאמנו כמו שצריך"

10.2.2016 / 22:18

תחושות קשות אצל הצהובים אחרי ההדחה מהיורוקאפ, אווירת נכאים בחדר ההלבשה. בהנהלה זעמו, טבק התלונן: "אי אפשר לעשות יותר מזה". מקל: "נכשלנו, אין עדיין קליק בינינו". אכזבה מרוצ'סטי, סימונס ישוחרר בקרוב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

העונה העגומה של מכבי תל אביב קיבלה הערב (רביעי) חותמת סופית, עם הדחה מהיורוקאפ אחרי הפסד 95:84 לניז'ני נובגורוד בהיכל. הצהובים התייצבו למשחק בידיעה שרק ניצחון ייתן להם מקום בשמינית גמר המפעל המשני של היבשת, אך סבלו מיום קליעה איום ונורא. האוהדים, שמחו נגד העלאת מחירי המינויים ולא עודדו ברבע הראשון, שרקו בוז לקראת הסיום ועזבו את ההיכל לפני הסיום. כעת לצהובים נותרו שתי מטרות: ליגת העל וגביע המדינה.

בחדר ההלבשה של הצהובים שרר שקט מוחלט בסיום, כשחלק מהשחקנים העדיפו לא להתראיין. יוגב אוחיון מיהר להתקלח כדי להימנע מלבוא במגע עם התקשורת.

ההנהלה התכנסה לישיבה דחופה. "זה כישלון, אכזבה. אין מילים אחרות לייפות את זה. יש עכשיו שבוע חשוב של גביע. חייבים להתעשת לקראת המשחק", אמרו בהנהלה, שם החלו כבר בשיחות לגבי מצבת השחקנים בעונה הבאה. ישנה אכזבה רבה מטיילור רוצ'סטי, ובמכבי לא שוללים את שחרורו בסוף העונה. קיימת החלטה עקרונית לשחרר בתום העונה את בריאן רנדל, כשמסתמן כי טרבור אמבקווה ימשיך ושון ג'יימס עשוי להצטרף. ארז אדלשטיין הוא כאמור המועמד המוביל לאימון הקבוצה.

בנוגע לסדריק סימונס, נראה כי הוא ישוחרר בגלל ההדחה מאירופה. המאמן ז'אן טבק אמר עליו: "הוא לא בכושר משחק. נשב ונחליט לגביו".

אין יותר גרוע מזה. וויצ'יץ' ולנדסברג מאוכזבים/ברני ארדוב

ז'אן טבק אמר בסיום: "התוצאה כמובן מעציבה כי אנחנו כבר לא בתחרות, אבל לגבי המאמץ אני לא יכול להתלונן. בהגנה עשינו עבודה טובה יותר בחצי השני והשחקנים נתנו הכל. הם קלעו מצוין ואנחנו פחות מחוץ לקשת".

"אני חושב שהקבוצה שלי נתנה מאמץ טוב, היו לנו שלושה או ארבעה שחקנים שהקריבו עבור הקבוצה ושיחקו לא כשירים לגמרי. כמו שאמרתי ברור שאני לא שמח מקצועית, קשה מאוד לשחק מול קבוצה שקולעת טוב מבחוץ ואתה לא. הכי מתסכל זה שנלחמנו והגענו להארכה אבל הפסדנו. המסר הראשון שלי לשחקנים עם הכניסה לחדר ההלבשה היה שאסור לנו להוריד את הראש. זה לא יהיה פשוט אבל יש לנו ארבעה ימים בלבד להתאושש ומצפה לנו שבוע קריטי בגביע ואנחנו חייבים להתמודד בו כמו שצריך".

טבק דיבר על ההדחה ואמר: "לא ציפיתי ליפול גם מהיורוקאפ, יש לנו בעיה בסיסית ואלה הפציעות, אנחנו לא מצליחים לעבוד כמו שצריך ולהתאמן כמו שצריך וזו הבעיה העיקרית. אין לי 10 שחקנים שיכולים לשחק משחק אגרסיבי בצורה עקבית לכל אורך המשחק אבל גם אם היו לי שחקנים, אם לא קולעים זריקות חופשיות אי אפשר לנצח. אני לא חושב שאנחנו יכולים לעשות יותר ממה שעשינו היום בסיטואציה שאנחנו נמצאים, כמו שאמרתי עם ארבעה שחקנים שאומנם עלו והקריבו אבל לא כשירים במאה אחוז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טיילור רוצ'סטי הוסיף: "אנחנו מאוכזבים ורוצים לתקן את המצב בגביע המדינה. ניז'ני קבוצה טובה, הם היו טובים היום ואנחנו לא היינו במיטבנו. יש לנו משחק גדול כבר בימים הקרובים, אני מנסה לחשוב רק על זה. זה כל מה שאני חושב עליו. הם קלעו יותר מאיתנו בהארכה".

גל מקל אמר לערוץ הספורט: "עם יד על הלב לא עמדנו במטרות שלנו. זה כישלון שלנו. אין לי משהו לשים עליו את האצבע, מבחינת אנרגיות מאוד מאוד רצינו. השארנו הכל על המגרש, אבל כשלא הולך לא הולך. זה שבוע קשה, נכשלנו אבל מפה צריך לקום. שבוע הבא יש גביע, זה דאון גדול אבל אלה החיים כרגע. לא צריך להפסיד בבית משחק כזה מכריע עם כל הכבוד לניז'ני. עכשיו צריך להרים את עצמנו ולנסות להחזיר לאוהדים בשבוע הבא".

מקל הוסיף: "לא יהיה חכם לשים את האצבע ולדבר על משהו ספציפי כשכולנו בדאון. אנחנו רוצים, אבל אין עדיין את הקליק הזה ואנחנו נצטרך למצוא את הדברים שעובדים בשבילנו ולמזער את הדברים שאנחנו נופלים בהם. אנחנו מאוד ביחד, מנצחים ביחד ומפסידים ביחד, וננסה לצאת מזה. נצטרך להתרומם בשביל המועדון הזה. כולנו מאוד מחויבים ומאוד רוצים".

בלי עידוד ברבע הראשון. מחאת אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully