וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ספגה רדיוס עם קהל וקנס של 30 אלף שקל

10.2.2016 / 15:54

עונש כבד לירוקים בעקבות השלכת אבוקות. הדיין עמנואל סלע גזר משחק מחוץ לחיפה וקנס גבוה: "הפעולות נמצאות ברובד הנמוך של סל האמצעים". במכבי חיפה מגיבים: "אנחנו המומים, זה פרס לפורעים"

one

מכבי חיפה ספגה עונש קשה בעקבות סעיף של התפרעות אוהדים מהמשחק נגד הפועל עכו. הדיין עמנואל סלע גזר על הקבוצה עונש של משחק רדיוס אחד עם קהל, זאת בעקבות השלכת שלוש אבוקות (שתיים דולקות, אחת כבויה) אל כר הדשא במהלך המשחק, שהופסק לדקה. בפסק הדין כתב סלע כי הוא מתרשם מהפעולות שננקטו על ידי הנהלת הקבוצה לאיתור וזיהוי האוהדים, אך הפעולות נמצאות "ברובד הנמוך של סל האמצעים", כך לדבריו.

חיפה נקנסה בסכום של 30 אלף שקל, זאת בין היתר כתוצאה מעונש על תנאי שהופעל נגדה מאוגוסט 2015. כאמור, משחק הבית הבא של הקבוצה ייערך מחוץ לחיפה, כשתותר כניסת קהל לאיצטדיון. סלע קבע בפסק הדין כי במידה וחיפה תקיים זאת במגרש עם מספר מושבים נמוך יותר מאשר באיצטדיון בחיפה, המועדון לא יפגע בכמות הכרטיסים שיימכרו לקבוצה האורחת.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעלו ביוקר. האבוקות/אדריאן הרבשטיין

עוד ציין סלע בפסק הדין, כי לחובתה של הקבוצה עומד "עבר משמעתי עשיר": בעונת 2013/14: 11 עבירות של הפתרעות אוהדים והתפרצות לשדה המשחק וסך קנס של 160 אלף שקל. בעונת 2014/15: שמונה עבירות של התפרצות לשדה המשחק, התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים, התנהגות בלתי הולמת וסך קנסות בגובה 166 אלף שקל. בעונה זו הושעה הקבוצה חמש פעמים בעבירות שונות ולחובתה נצברו קנסות בגובה 37 אלף שקל (לא כולל הקנס הנוכחי). לזכותה של הקובצה ציין כי "הקבוצה טוענת כי נקטה פעולות שונות במאבקה באותם אוהדים שזוהו כמי שהיו מעורבים בהתנהגות פסולה, בעיקר מעקב שוטף אחר הקהל ביציעים, איתור וזיהוי אותם 'פורעים', העברת פרטיהם למשטרת ישראל, והגשת תלונות". כל אלה, כאמור, לא עזרו למועדון של יעקב שחר, שספג עונש קשה.

"שכרנו חברת אבטחה באלפי שקלים למשחק חוץ עם מצלמות כדי לאתר את הפורעים, דבר שאיננו מחויבים בו", אמר גורם במועדון על ההחלטה. "תפסנו את שני המשליכים, הם נעצרו על ידי המשטרה, ביטלנו להם את המנויים, והם נכנסו לרשימה השחורה. כמועדון עשינו הכל נגד אותם פורעים. ממידע שיש בידינו הם השליכו את האבוקות מתוך כוונה לפגוע במכבי חיפה מאחר שביטלנו מנויים לחברים שלהם. נגיש תביעה אזרחית נגדם. אנחנו המומים מההחלטה כי עשינו הכל למנוע את הרדיוס. זה פרס לאותם אוהדים וגורם לנו לחשוב שגם אם נעשה הכל כדי למגר את התופעה זה לא מספיק כי העונש נותר בעינו. בית הדין היה לדעתנו חייב לתת יד ולחזק אותנו במאבק מול האלימות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully