וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בהפועל חיפה: כיצד נעלמו חפצים וכסף מזומן מחדר המאמנים?

10.2.2016 / 12:30

הקבוצה נדדה למגרש אימונים בדרום העיר ומחדר המאמנים נעלמו טלפונים וכסף. הוגשה תלונה במשטרה. ארבייטמן צפוי לפתוח נגד הפועל באר שבע, בן מרגי שוקל מערך של שלושה בלמים

one

אירוע ביזארי התרחש היום באימון הפועל חיפה, כאשר חפצים אישיים של אנשי הצוות המקצועי נעלמו. הקבוצה התאמנה במגרשים בדרום העיר ולא בקרית חיי,ם ובסוף האימון התברר לאנשי הצוות המקצועי שטלפונים וכסף נעלמו מהחדר בו הם שהו. אנשי המועדון הגישו תלונה במשטרה.

בתוך כך, בקבוצה מבינים שארבעת המשחקים האחרונים של העונה הסדירה הם קריטיים במיוחד עבור הקבוצה, שנמצאת שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום ומסובכת במאבקי ההישרדות. בשל האכזבה מהתוצאות האחרונות, עושה רושם שבצוות המקצועי מתכננים מיני מהפכה בהרכב.

על פי התרגול היום (רביעי) נראה כי חיפה תעלה במערך של שלושה בלמים, כאשר ברונו פיניירו יחבור לאושרי רואש וטאדאס קיאנסקאס במרכז ההגנה. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא שלומי ארבייטמן, שיפגוש את האקסית הפועל באר שבע. "לשלומי יש הרבה מוטיבציה זה בטוח", אמר שחקן בחיפה, "אין ספק שהוא ירצה לכבוש, אבל קודם כל אנחנו צריכים להוציא נקודות. נכון שהפסדנו משחק אחד בסיבוב הזה אבל גם לא ניצחנו יותר מדיי ואנחנו חייבים להתחיל לצבור נקודות גם אם זה מול קבוצות מהצמרת".

לפי התרגול גם זרקו קוראץ' עשוי לפתוח וזאת בשל העובדה שמהראן לאלה פצוע ובספק למשחק. לירן סרדל, תומר סוויסה ואדריאן רוצ'ט ככל הנראה ירדו לספסל, אך בחיפה ציינו שההחלטה הסופית לגבי ההרכב תתקבל רק ביום שישי. דור מלול יחזור מהפציעה וצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני.

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יפגוש את האקסית. ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully