וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון אוהדים במצעד האליפות של דנבר, פייטון יתבקש להחליט עד ל-9/3

10.2.2016 / 8:18

הכתום-כחול שטף את רחובות המייל היי סיטי, בקבוצה הודיעו שלא ילחיצו את הקוורטרבק, אך בעוד חודש יצטרכו לשלם לו 21.5 מיליון דולר. קאם ניוטון הסביר את נטישת מסיבת העיתונאים אחרי הסופרבול. דיווח: קליבלנד הסתירה את העובדה שמנזל הגיע לפגישת קבוצה בהאנג אובר

פייטון מאנינג במצעד האליפות של דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
פייטון לא נותן ללומברדי לברוח/AP, Jack Dempsey

לא פחות ממיליון אוהדים בכתום-כחול כבשו הלילה (בין שלישי לרביעי) את רחובות המייל היי סיטי, דנבר, כדי לחגוג עם הברונקוס במצעד האליפות לאחר הזכייה המפתיעה משהו בסופרבול.

שחקני האלופה הטרייה, עדיין מבושמים ומאושרים מהחגיגות הבלתי פוסקות מרגע סיום המשחק בסנטה קלרה, בו גברו 10:24 על קרוליינה, טיפסו על גגות משאיות כיבוי האש, כאשר ה-MVP של הסופרבול, הליינבקר הנהדר וון מילר, זרק את גביע לומברדי אל האוויר פעם אחר פעם.

אוהדי דנבר ברונקוס במצעד האליפות. David Zalubowski, AP
חגיגה ברחובות/AP, David Zalubowski

על המשאית לצד מילר ניצבו עוד כמה מגיבורי הזכייה, הג'נרל מנג'ר ג'ון אלווי, אשתו של הבעלים החולה אנאבל בולן, השותף להגנה דמרקוס וור והקוורטרבק פייטון מאנינג, שהצליח להשיג טבעת שנייה בקריירה במה שעשוי להיות משחקו האחרון.

מאנינג, גם הפעם, סירב לדבר על תכניותיו לעתיד ובהנהלת דנבר הבהירו שוב שהם לא מתכוונים להלחיץ אותו. יחד עם זאת, בקבוצה כן ידרשו מהשחקן, שיחגוג בעוד כחודש וחצי את יום הולדתו ה-40, תשובה סופית לגבי עתידו על לתשיעי במרץ, שכן למאנינג יש עוד שנה בחוזה עליו חתם כשהצטרף ב-2012 והמשכורת שלו, על סך 19 מיליון דולר, תהפוך למובטחת בעוד חודש, יחד עם בונוס של 2.5 מיליון דולר נוספים. "נהנה מהרגע, ניתן לפייטון ליהנות מהרגע ואני בטוח שהוא יישב עם משפחתו ויחשוב. בסופו של דבר, נדבר כולנו יחד ונחליט", אמר אלווי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
וון מילר פייטון מאנינג דמרקוס וור אנאבל בולן דנבר ברונקוס במצעד האליפות. Jack Dempsey, AP
מילר, וור ואנאבל בולן לצד הקוורטרבק/AP, Jack Dempsey

פייטון עצמו קיבל את המיקרופון בסוף המצעד, כאשר הקבוצה הגיעה לבמת החגיגות. הוא פנה אל הקהל הרב ואמר: "כולם באמת עבדו יחד העונה ובגלל זה אנחנו כאן היום. נהדר להיות כאן, עם כל האוהדים הנפלאים האלה". מילר הוסיף: "בק-טו-בק, נכון?".

* קאם ניוטון הודה שהוא היה "מפסיד גרוע" וניסה להסביר מדוע נטש את מסיבת העיתונאים לאחר הסופרבול. "מי אוהב להפסיד? תראו לי מפסיד טוב ואני אראה לכם לוזר. זו לא תחרות פופולאריות, אני כאן כדי לנצח משחקים. אני יודע מי אני ולא אשתנה כדי לענות על הציפיות של אנשים אחרים. כי הציפיות של אף אחד לא יהיו גבוהות כמו שלי מעצמי, אף פעם".

מאמן קרוליינה, רון ריברה, הגן על השחקן שלו: "מן הסתם מישהו דיבר איתו והסביר לו בצורה נהדרת מה הוא צריך לעשות וזה מה שהוא עשה היום. הוא הצליח להשלים עם עצמו ולדבר עם העיתונאים וזה ענק. זה חלק מתהליך ההתבגרות שלו כשחקן וכאדם בעולם הזה".

* סיפורי ג'וני מנזל לא מסתיימים. לאחר שהמשטרה הודיעה שתיפתח נגדו בחקירה בחשד שהכה את בת הזוג שלו לשעבר וגרם לה לחבלה חמורה לעור התוף, כעת עולים דיווחים לפיהם קליבלנד בראונס, שעומדת לשחרר את הקוורטרבק אות ובחרה לפני שנתיים בדראפט, שיקרה בנוגע לזעזוע מוח לקראת המחזור האחרון של העונה ולמעשה, ניסתה להסתיר את העובדה שמנזל הגיעה לפגישת הקבוצה כשהוא "בהאנג אובר מוחלט ממשהו", כפי שפרסם כתב ESPN, אדם שפטר.

ג'ון אלווי ג'נרל מנג'ר דנבר ברונקוס במצעד האליפות. David Zalubowski, AP
המנצח הגדול. אלווי/AP, David Zalubowski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully