וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר ייעדר מהמשחק נגד הפועל תל אביב. מזרחי: "הייתי חייב להמר"

9.2.2016 / 22:58

חלוץ מכבי חיפה התגרה באוהדי בני יהודה, ספג כרטיס צהוב חמישי ולא ישחק נגד האדומים בליגה. רוני לוי: "מאכזב לספוג ממצב נייח". מזרחי: "שיטת בית-חוץ הורסת את חוויית הגביע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה ומכבי חיפה נפרדו הערב (שלישי) ב-2:2 במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר גביע המדינה ומאמן האורחת, רוני לוי, הטיב לסכם במילים: "מי שראה את המשחק, נהנה". אחרי 0:0 במחצית הראשונה, נכבשו ארבעה שערים במחצית שנייה קצבית ומרתקת והכול פתוח לפני הגומלין בחיפה בעוד כשלושה שבועות. אלירן עטר ספג צהוב חמישי אחרי שהתגרה באוהדי בני יהודה, ולא ישחק נגד הפועל תל אביב בליגה.

seperator

"אחרי שהובלנו 0:1 קיוויתי שנשמור על התוצאה, אבל נתנו להם לחזור ואפילו להוביל", אמר רוני לוי, "המומנטום של המשחק השתנה קצת ובני יהודה נכנסו להתלהבות. חשוב מאוד שחזרנו מפיגור ל-2:2. מאכזב אותי לספוג ממצב נייח. ידענו שפדרו גלבאן הוא שחקן הכרעה גם במצבים נייחים וגם במשחק שוטף".

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי: "כשמשחקים בשיטת בית-חוץ ומקבלים שער בבית, חייבים להמר. אני הימרתי במצב של 1:2 והכנסתי עוד חלוץ. ספגנו את השער השני אבל אני מרוצה מאוד מהקבוצה שלי. במחצית השנייה שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל. הפנדל לחיפה? ראיתי מהקווים שהוא לא היה, אבל מה אפשר לעשות? אני לא מדבר על שופטים, זה חלק מהמשחק. חבל שרבע הגמר משוחק בשיטת בית-חוץ, זה הורס את החוויה של הגביע. תדמיינו לעצמכם שהמשחק היה הולך להארכה, 3:3, לפנדלים...".

דקל קינן: "התוצאה בסדר, אבל יכול היה להיות הרבה יותר טוב. חבל שספגנו שני שערים ולא שמרנו על שער נקי. אחרי הגול הלכנו אחורה אבל ידענו לחזור. טיפה נלחצנו וצריך לדעת ברגעים כאלה לקחת אחריות ולא לספוג. ההצעה ממינסוטה? עדיין לא החלטתי. כרגע אני במכבי חיפה ומרוכז במטרות של הקבוצה. אם יהיה מה להודיע, אני אודיע".

עוד באותו נושא

רבע גמר גביע המדינה: בני יהודה ומכבי חיפה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
שער גדול שלא הספיק לניצחון. גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully