וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-הפועל אשקלון: וונדרסון יפתח, ז'אורז'יניו צפוי לחזור להרכב

9.2.2016 / 14:06

הרכש הברזילאי צפוי לערוך בכורה ברבע גמר גביע המדינה (רביעי, 19:00, 5+ לייב). אבו סלאח, חלאילה וחסנוביץ' לא יהיו בסגל, עמאשה יתחיל על הספסל. יובל נעים: "אנחנו לא חוששים"

רבע הגמר, משחק 1מחצית10/02/2016
בני סכנין
    0:2
      הפועל אשקלון
      one

        בבני סכנין השלימו את ההכנות לקראת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) נגד הפועל אשקלון, כאשר לפי התרגול באימון היום המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לעשות שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול הפועל חיפה. שחקן הרכש הברזילאי, וונדרסון, יפתח בעמדת המגן השמאלי ועלי עוסמאן יחזור לעמדתו הטבעית כמגן ימני. במקרה כזה, מוחמד זבידאת יירד לספסל. מי שיחזור להרכב הוא ז'אורז'יניו, כשעלא אבו סלאח הפצוע, חאלד חלאילה ואלדר חסנוביץ' לא יהיה בסגל. וויאם עמאשה כשיר אך לא צפוי לפתוח ויחכה להזדמנות שלו על הספסל.

        אבוקסיס הזהיר את שחקניו מהפועל אשקלון ואחרי שערך אסיפה טקטית, בה הסביר על כל שחקן ושחקן של היריבה מהליגה הלאומית, אמר לשחקנים: "אשקלון קבוצה שנמצאת בכושר טוב, יש שם שחקנים שיודעים לשחק כדורגל".

        הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, איציק כהן, וונדרסון, דיוגו קאצ'ובה, ז'אורז'יניו, יובל אבידור, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי.

        יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
        הזהיר את השחקנים. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

        הפועל אשקלון תגיע מחר לסכנין למשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה. באשקלון רוצים לחזור עם תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה הביתה. מאמן אשקלון יובל נעים אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא חוששים כי בכדורגל אין מה לחשוש. ברור שסכנין עדיפה אך אנחנו באים כדי להשיג תוצאה ולהעביר את ההכרעה אלינו. אנחנו בתקופה טובה אבל בגביע אין לזה משמעות".

        הרכב משוער, הפועל אשקלון: ליאור חידריאן, חיים איצרין, אבי מלכה, יאיר אזולאי, ניראל מחפוד, ירדן אבוחצירה, אסי בוזגלו, רודי חדד, ניר נחום, סבו קויטה, עידן שריקי

        • עוד באותו נושא:
        • בני סכנין

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully