וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליי מסביר: "הייתי דרוך, תהיתי אם פייטון יילך על המרת 2 נקודות"

9.2.2016 / 10:00

אחיו הצעיר של האלוף הטרי הבהיר מדוע הוא נראה קפוא ביציע, בזמן שכל המשפחה חגגה את הטאצ'דאון של דנבר לקראת הסיום. הסופרבול היה התכנית השלישית הכי נצפית בתולדות הטלוויזיה האמריקאית, סכומי שיא לווגאס

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס חוגג זכייה בסופרבול בדיסנילנד. GettyImages
יום כיף עם מיקי ומיני. מאנינג והילדים בדיסנילנד/GettyImages

הסופרבול מאחורינו ושלב הסיכומים הגיע. פייטון מאנינג חגג אתמול (שני) עם הילדים בדיסנילנד כמיטב המסורת את הזכייה של קבוצתו דנבר, אולם מי שהיה במוקד העניינים לא פחות היה אחיו הצעיר איליי. הקוורטרבק של ניו יורק ג'איינטס צפה במשחק מתא ביציע לצד כל המשפחה, וכאשר אלה חגגו את הטאצ'דאון שהעלה את הברונקוס ל-10:22 לקראת הסיום וכמעט הבטיח את האליפות, איליי נותר בפנים קפואות לנוכח ההישג של אחיו הגדול, והתגובות בארה"ב נעו בין משועשעות לביקורתיות.

כעת, המאנינג הצעיר התפנה להסביר את מה שעבר עליו באותם רגעים ואמר ל-TMZ: "הייתי מאוד מרוכז, בפוקוס מלא ותהיתי האם פייטון יילך על המרת שתי נקודות בשלב הזה ומה ההגנה שמולו תעשה. ראיתי את הממים באינטרנט, הם בהחלט מצחיקים, הכל ברוח טובה. אני לא יודע אם פייטון יפרוש. שהוא יחליט מה בא לו לעשות".

המשחק עצמו אגב, היה התכנית השלישית הכי נצפית בתולדות הטלוויזיה האמריקאית. מדד נילסן מצא כי בממוצע היו למשחק 111.9 מיליון צופים והשיא היה בהופעת המחצית, עם 115.5 מיליון צופים. שתי התכניות היחידות שהיו יותר נצפות בהיסטוריה הם שני הסופרבולים הקודמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איליי דרוך ביציע/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשחק כן נכנס למקום הראשון בלאס וגאס, שם נרשם סכום ההימורים הגבוה ביותר אי פעם למשחק סופרבול. 132.54 מיליון דולר הושקעו בהימורים על המשחק ו-וגאס הרוויחה בסוף השבוע החולף 13.31 מיליון דולר מאותם הימורים.

רבים דיברו בסיום המשחק גם על ה"פרסומת" שעשה מאנינג, שאמר פעמיים שהוא "הולך לשתות הרבה באדוויזר". כל חברה שרצתה לעשות פרסומת של 30 שניות במהלך המשחק שילמה חמישה מיליון דולר והאזכור של פייטון, שעל פי חברת הבירה היה בחינם לחלוטין וללא ידיעתם המוקדמת והגיע ברגעי השיא של המשחק, היה שווה קרוב ל-15 מיליון דולר.

עוד בליגה:

* הרץ האחורי לשון מקוי, שחקנה של בפאלו, נמצא בחקירה לאחר שעל פי החשד תקף שלושה שוטרים שלא היו בתפקיד במהלך בילוי במועדון לילה בפילדלפיה.

* אחרי שש שנים בקבוצה וכמה שבועות לאחר פיטוריו של צ'יפ קלי, פילדלפיה שחררה את אחד השחקנים שהיו קרובים ביותר למאמן, התופס ריילי קופר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully